Barneselskap, tipptopp

Vi var veldig fornøyde med opplegget. Barna elsket LaserTag og det var god stemning. Neste gang vil... les mer

Anmeldt 3 dager siden
LivT43
Oslo, Norge
Super opplevelse, igjen.

Superhyggelig personale, morsomt opphold og god stemning. Lett verdt pengene! De ansatte er blide... les mer

Anmeldt 1 uke siden
LightPacker605336

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
fra USD 1 055,51
fra USD 1 724,09
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Det var en fin opplevelse, var veldig bra service. De ansatte var veldige hyggelige og imøtekommende.

1  Takk, AhmedtheGali
Andreas F, Daglig leder på Megazone Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Så bra at dere setter pris på service hos oss.

Håper dere hadde det gøy! Velkommen tilbake :D

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Kundebehandlingen var på topp. Jeg ble behandlet bra og lasertag var gøy og dette var noe som fikk meg til p ha lyst til å gå der igjen.

1  Takk, 858yahyaah

Tuuusen takk for en strålende tilbakemelding!

Håper vi sees igjen ved en senere anledning :D

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse, var her igår, bra service
, bra kundebehandling. Lett å finne frem. Fine lokaler.

1  Takk, 315amiina

Tusen tusen takk for fine ord!

Håper vi sees igjen :D

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Jeg likte det svært godt. De er veldig hyggelige der og det er et morsomt spill. Bra service også er det veldig rent

1  Takk, kbk10101

Takk for fine ord. Vi vasker og holder senteret rent, det er et av hovedfokusene våre :D

Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 12. september 2020

Sykt kult. Dette er ikke første gang, det er sånn femte. Liker å være her med vennerfordi det er kos og gøy.

1  Takk, Bamsegut

Så hyggelig at du har vært hos oss flere ganger!

Håper vi sees nok en gang :D