Super opplevelse, igjen.

Superhyggelig personale, morsomt opphold og god stemning. Lett verdt pengene! De ansatte er blide... les mer

Anmeldt 4 dager siden
LightPacker605336
Flott og spennende opplevelse

Vi kom tidlig og de hadde mulighet til å framskyve bestillingen vår. De informerte fint og var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
liselove
Dublin, Irland

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
fra USD 1 051,46
fra USD 1 705,00
Anmeldt 26. september 2020

Jeg liker plassen veldig godt! Et sted for alle sammen. Ung og eldre. Veldig bra sted. Jeg storkoste meg.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, adamhT7329UY
Andreas F, Daglig leder på Megazone Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Takk for en fin tilbakemelding!

Håoer dere hadde det gøy hos oss. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Det var en fin opplevelse, var veldig bra service. De ansatte var veldige hyggelige og imøtekommende.

1  Takk, AhmedtheGali

Så bra at dere setter pris på service hos oss.

Håper dere hadde det gøy! Velkommen tilbake :D

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Kundebehandlingen var på topp. Jeg ble behandlet bra og lasertag var gøy og dette var noe som fikk meg til p ha lyst til å gå der igjen.

1  Takk, 858yahyaah

Tuuusen takk for en strålende tilbakemelding!

Håper vi sees igjen ved en senere anledning :D

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse, var her igår, bra service
, bra kundebehandling. Lett å finne frem. Fine lokaler.

1  Takk, 315amiina

Tusen tusen takk for fine ord!

Håper vi sees igjen :D

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Jeg likte det svært godt. De er veldig hyggelige der og det er et morsomt spill. Bra service også er det veldig rent

1  Takk, kbk10101

Takk for fine ord. Vi vasker og holder senteret rent, det er et av hovedfokusene våre :D

Velkommen tilbake! :)