Fine lokaler og kjekke aktiviteter

Hyggelig betjening, flotte lokaler og kjekke aktiviteter. Vi hadde bestilt 2x15 min. innendørs... les mer

Anmeldt 2 uker siden
mona_446
Sandnes, Norge
Fin trening

Veldig fartsfylt og morsomt for en dame i sin beste alder, sammen med barnebarnet på 11 år. Fint... les mer

Anmeldt 5. august 2022
Turist98765

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 28. juni 2021

Dårlig service. Megazone kom 30 min for sen til oppstart. Så ut som fyren hadde vært på fest dagen før, og nettopp stått opp. Prøvde å ringe sjefen, men han ville ikke prate. Ga ingen særlige instruksjoner i forskjellige spill. Utstyr var møkkete, og de fleste visir var så oppskrapet at det var vanskelig å se. Anbefaler ikke.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Dream815826
Forvik, Daglig leder på Megazone Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei.

Takk for din tilbakemelding.

Min eventansvarlig har prøvd å få tak i deg flere ganger. Du har ikke ringt opp igjen.
Jeg som daglig leder er dessverre i Pappaperm og har koblet litt av på tlf. Har andre dyktige ansatte på jobb som styrer.

Det er trist å høre at du ikke likte opplevelsen med utendørs paintball. De ansatte har tydelig instruks på hvordan de skal gjennomføre, men så klart - jeg tar en prat med vedkommende som hadde dere denne dagen.

Maskene er nye i år, de fleste markørene rett før covid. Så, tror de skal duge en stund til :)

Håper du ønsker å komme til oss igjen, så forhåpentligvis får dere en bedre opplevelse.

-Andreas Forvik
Daglig leder

Anmeldt 31. oktober 2020 via mobile enheter

Spilte laser tag med to 9-åringer og de hadde det kjempegøy. Veldig god service av de ansatte som var flinke med veiledning og lot oss få bittelitt ekstra tid siden ingen hadde booket etter oss.

1  Takk, Risminister

Hurra!

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake :D

Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Litt mer for pengene (lenger tid), men definitivt en morsom opplevelse. Hyggelig ansatte som kunne det de drev med, og veldig hyggelig og hjelpsomme som gjorde opplevelsen mye bedre. Gode alternativer for drikke og mat, men kunne kanskje hatt noe litt mer lettvint en burger/pizza, og litt rimeligere priser. Ellers er konseptet med alle aktivitetene en super ide som er ganske morsomme. Har jo vært her flere ganger gjennom oppveksten og er like gøy hver gang, men kansnje på tide å oppgradere lokalene litt? Stoler også på at korona blir tatt på alvor, ikke minst når det gjelder vasking av masker!
Tusen takk for meg, vi ses nok igjen!

1  Takk, D7615BTsebastianm

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Morsomt at du nevner det - vi pusser opp nå! :) Nytt konsept blir lansert november 2021 i underetasjen.
Hallene er nettopp freshet opp med nytt anlegg, masse nytt lys, fikset vegget og satt inn pick-up-pads og en del flere portaler. Kom gjerne å sjekk det ut!

Og, Covid er vi selvfølgelig superstrenge på. Alle masker blir behandlet med noe som heter onespray mellom hver bruk. Dreper alt og holder det virus og bakteriefritt.

Håper vi sees! :D

Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Selv om jeg tydeligvis ikke ble forstått første gang jeg bestilte booking over tlf, fiksa det seg til slutt.

Selve paintball-krigen var rå, og instruktøren var flink på å sikre seg at alle fikk med seg viktig informasjon samt satt oss godt i gang. Jeg hadde med meg noen som prøvde paintball for første gang, og selv om det å bli beskutt var litt skremmende, var dette en alle tiders opplevelse også for dem.

Mer spenning og gøy mer sentralt i Oslo finner du faktisk ikke -anbefales!

1  Takk, EduardoFMiguel

Oi, tusen takk for en herlig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til oss :D

Anmeldt 16. oktober 2020

Vil absolutt anbefale Megazone og lasertag. God oppfølging fra booking til gjennomføring. Hyggelige folk som jobber der. Serviceminded og blide. Med tanke på korona tiltak var alt på stell. Vi var en gruppe på 25 stykker i jobbsammenheng som koste oss veldig.

1  Takk, PiccolaKrohn

Hei!

Tusen hjertelig takk for fin tilbakemelding :)

Neste gang må dere komme innom å teste ut Operation Mindfall - knallbra som teambuilding! :D

Håper vi sees!