Oslos beste regnværs-aktivitet for rastløse unger i alderen 7-13! (Og veldig gøy for oss voksne, også!)

Dette er det morsomste du kan gjøre med unger i alderen 7-13 i Oslo! Og med vennene dine! DropIn... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Ida J
Veldig bra

Veldig gøy å være der! Personalet var utrolig flinke og alt var rent og fint. Gode priser også... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Esther J
Alicante (provins), Spania

Anmeldt 25. juni 2023

Vår ansatte denne kvelden var så hyggelig, tålmodig, god til å forklare for barna og veldig serviceinnstilt. Ungene elsket Laserspill så dette ble en super 11 års bursdagsfeiring!

Takk, Vacation23935426491
Anmeldt 24. juni 2023

Veldig gøy og mye moro. Hjelpsomme og hyggelige ansatte, vi vil gjerne besøke igjen. Anbefaler på det varmeste

Dato for opplevelse: mars 2023
Takk, Trek14066170542
Anmeldt 22. juni 2023

Vi var 21 stk som spilte lazertag, både ungdommer og voksne. Vi hadde det kjempegøy, og kommer gjerne igjen. Ble noe forsinkelser da vi kom, men det har vi forståelse for.

Takk, Sara Johanne R
Anmeldt 22. juni 2023 via mobile enheter

God service og bra bevertning. Booket enkelt online og god oppfølging når vi var der. Vi spilte Street curling som er et nytt tillegg hos de☺️

Takk, Triggzter
Anmeldt 21. juni 2023

Vi hadde 23 ungdommer koste seg i 14 års bursdag. De hadde det veldig gøy. Både med lazerskyting og curling.

Takk, Monica S