“Ikke bra tomater i salaten ”
Anmeldelse av Taverna'n

Taverna'n
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalat , kyllingen var god men tomatene var melete og gamle ,utrolig at kokken ikke merker dette stort minus .

1  Takk, paul0879

Anmeldt 11. desember 2018

4 damer på teatertur, ble anbefalt stedet av venner. Rett ved Folketeateret og julemarked. Så ble vi plutselig 5 damer. Servitøren ordnet et nytt bord med god plass til oss alle. Maten kom raskt på bordet, hyggelig betjening og god mat. Fisken var saftig med sprø skorpe, hjemmelaged dressing og gode poteter. Og desserten som servitøren anbefalte, smakte nydelig karamell. Hit kommer vi tilbake.

Takk, LisbethD42
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Har spist pizza som var meget god, dette kan de. Hyggelig betjening er det også. Men, vi sitter innerst i lokalet og den akustikken her er helt forferdelig. Har aldri opplev tidligere på noen annen restaurant at man blir helt ør i hodet og at det ikke er mulig å kommunisere med de andre ved bordet. Dette må virkelig restauranten gjøre noe med. Kan ikke ha rette betongvegger på alle kanter uten noen form form for lyd absorbenter.

Takk, trommetrond
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

En rask middag før vi skulle i folketeateret.
God pizza, ikke italiensk snert , men anbefales. Kyllingsalaten var også god og de tok hensyn til ønske om ekstra kylling.
Skal nok tilbake!

Takk, 769rolfh
Anmeldt 29. oktober 2018

En Taverna i ordets rette forstand, altså en restaurant :-). Trivelig betjening, bra beliggenhet og mat som er alt fra helt grei til god.

Takk, torer968

Reisende som så på Taverna'n, så også på

Har du vært i Taverna'n? Del dine erfaringer!