“Stolleken med pizza ”
Anmeldelse av Taverna'n

Taverna'n
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Stakk innom før Phantom of the Opera for litt påfyll før forestillingen. Fikk bord av en hyggelig svensk jente, og vi bestilte hver vår pizza, eller skorpe som det heter her. Pizzaen kom etter en god stund, og min kjære som hadde lavt blodsukker pr nå heiv innpå. Jeg var midt i en fantastisk utredning om utrydningstruede mangrove gekkoer i sumpområdene i Kalahari ørkenen eller noe annet spennende, så jeg kom ikke i gang med spisingen utover et pizzastykke i hånden (unnskyld skorpestykke). Plutselig blir pizzaen røsket bort fra plassen min av servitøren med beskjed om at jeg har fått feil pizza. Jeg skulle ha pizzaen til min kjære og hun en helt annen. Så like kjapt blir hennes pizza nappet bort fra plassen hennes og dumpet ned hos meg. En ny pizza settes hos henne. Så jeg fikk plutselig byttet ut en uspist pizza med en som var ca 20% fortært. Ingen unnskyldning eller spørsmål om det var greit. Vi valgte å ta det med et smil. Men min samboer kunne jo ha vært en forretningsforbindelse eller annet, og da ville det jo vært litt rart om kelneren byttet om på maten uten å spørre om det er greit. Men det var en morsom ny opplevelse å leke stolleken med pizza. Maten var ok, men smakløs. Litt mer spice gjør seg.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalat , kyllingen var god men tomatene var melete og gamle ,utrolig at kokken ikke merker dette stort minus .

1  Takk, paul0879
Anmeldt 11. desember 2018

4 damer på teatertur, ble anbefalt stedet av venner. Rett ved Folketeateret og julemarked. Så ble vi plutselig 5 damer. Servitøren ordnet et nytt bord med god plass til oss alle. Maten kom raskt på bordet, hyggelig betjening og god mat. Fisken var saftig med sprø skorpe, hjemmelaged dressing og gode poteter. Og desserten som servitøren anbefalte, smakte nydelig karamell. Hit kommer vi tilbake.

Takk, LisbethD42
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Har spist pizza som var meget god, dette kan de. Hyggelig betjening er det også. Men, vi sitter innerst i lokalet og den akustikken her er helt forferdelig. Har aldri opplev tidligere på noen annen restaurant at man blir helt ør i hodet og at det ikke er mulig å kommunisere med de andre ved bordet. Dette må virkelig restauranten gjøre noe med. Kan ikke ha rette betongvegger på alle kanter uten noen form form for lyd absorbenter.

Takk, trommetrond
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

En rask middag før vi skulle i folketeateret.
God pizza, ikke italiensk snert , men anbefales. Kyllingsalaten var også god og de tok hensyn til ønske om ekstra kylling.
Skal nok tilbake!

Takk, 769rolfh

Reisende som så på Taverna'n, så også på

Har du vært i Taverna'n? Del dine erfaringer!