“En søndag ettermiddag”

Villa Paradiso Frogner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord for 8 denne ettermiddagen. Det var god plass og ikke fullt på restauranten. Vi bestilte pizza og de fleste var fornøyd med maten når den til slutt kom. Problemet var at det tok en time fra vi bestilte til maten ble servert på tross av at det ikke var spesielt fullt denne dagen. Under hele denne timen var det ingen som brydde seg eller fulgte opp behov for evt mer drikke. Oppsummert, bra pizza, fryktelig skuffende service.

1  Takk, planman66

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Uinteresserte servitører, ingen spurte om det smakte, tomme glass og ingen sa adjø. Det oppleves som at de hadde hatt det bedre på jobb uten gjester. Fæl pizza også. Tørr og seig bunn, og lite tomatsaus gjorde det hele tørrere. Kanten på pizzaen var skikkelig hard, ikke sprø. Parmaskinken var hard og tørr, noe som vitner om at den ble skåret lenge før servering. Parmesanosten var også inntørket og intetsigende. Det er trist at denne resuranten svekker varemerket «Villa Paradiso» så til de grader.
Ønsker man service og fantastisk pizza vil det anbefales og spise et annet sted.
Mat: 1
Service: 1
Pris: 1
Beliggenhet: 6

1  Takk, harald994
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Nå er dette Oslos beste pizza. Prisene er litt høye, og kvaliteten på olivene er ikke tipp topp, men bortsett fra det er dette veldig bra.

Ypperlig Aass på fat og raskt og hyggelig service. Mye brokkoli på menyen, men det enklest unngås.

Kudos for Napolitana!

Takk, Martin M
Anmeldt 8. oktober 2018

Enkel pizzarestaurant sentralt plassert på vestkanten,hurtig servering av typiske italienske retter i hyggelige omgivelser

Takk, John-Henrik J
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Det var virkelig god pizza, ekte italiensk. Det var god service og hyggelig. Veldig trivelig lokale. Koste oss, liten og stor.

Takk, steinhelget

Reisende som så på Villa Paradiso Frogner, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Frogner? Del dine erfaringer!