“Lunsj ”

Villa Paradiso Frogner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Hva har skjedd med dette stedet? Maten er god , men servicen er virkelig dårlig . Satt i 25 min uten at noen brydde seg, forstod dårlig engelsk fikk endelig bestilt og ventet igjen lenge på maten, drikke ble helt glemt . Måtte purre 4 ganger på drikke ..

1  Takk, monearnerk

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

God mat, men dårlig service.
Svært avvisende og imøtekommende holdning av den ene servitøren som tok meg imot. Har aldri opplevd det slikt tidligere. Kjente jeg hadde mest lyst til å gå, hadde allerede bestilt mat. En vennlig servitør overtok mot slutten. Jeg som så lenge hadde gledet meg til å prøve dette fine stedet

Takk, Laila Kathleen J
Anmeldt 7. november 2018

Bestilte bord, selv om det ikke var nødvendig en tirsdag kl. 1430,
Men, da får man jo sitte nøyaktig hvor man vil, til sen lunch :-)
Hyggelig mottakelse.
Kaldt, friskt vann i praktisk karaffel, på bordet Bra.
Rask servering.
Tynn bunn, mye fyll, sterk og god, godt stekt. Snadder.

1  Takk, ArneBob
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord for 8 denne ettermiddagen. Det var god plass og ikke fullt på restauranten. Vi bestilte pizza og de fleste var fornøyd med maten når den til slutt kom. Problemet var at det tok en time fra vi bestilte til maten ble servert på tross av at det ikke var spesielt fullt denne dagen. Under hele denne timen var det ingen som brydde seg eller fulgte opp behov for evt mer drikke. Oppsummert, bra pizza, fryktelig skuffende service.

1  Takk, planman66
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Uinteresserte servitører, ingen spurte om det smakte, tomme glass og ingen sa adjø. Det oppleves som at de hadde hatt det bedre på jobb uten gjester. Fæl pizza også. Tørr og seig bunn, og lite tomatsaus gjorde det hele tørrere. Kanten på pizzaen var skikkelig hard, ikke sprø. Parmaskinken var hard og tørr, noe som vitner om at den ble skåret lenge før servering. Parmesanosten var også inntørket og intetsigende. Det er trist at denne resuranten svekker varemerket «Villa Paradiso» så til de grader.
Ønsker man service og fantastisk pizza vil det anbefales og spise et annet sted.
Mat: 1
Service: 1
Pris: 1
Beliggenhet: 6

1  Takk, harald994

Reisende som så på Villa Paradiso Frogner, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Frogner? Del dine erfaringer!