“Den som venter på noe godt....”
Anmeldelse av Villa Paradiso Frogner

Villa Paradiso Frogner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Litt lang ventetid, noe som sikkert skyldes korona/sommerferie bemanning? Men hele storfamilien på 8 stk fikk servering, og alle var strålende fornøyde. Synes pizzabunnene var betydelig bedre enn ved forrige besøk, mer luftige og smakfulle. Gode pizzaer, hjelpsomme servitører og skikkelig italiensk stemning.

1  Takk, OleErikH

Anmeldt 6. juli 2020

Ja gå dit bare det bra med mamma og kake ute lage pizza best og/eller vil dit på leve ser ja kom ha kveldh

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, 886mildrida
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza, bunnen var perfekt (for vår smak), tynn og litt seig. Rolig atmosfære. Kan anbefale take away på en varm sommerdag!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 3katinkar
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi kom inn i restauranten på et rolig tidspunkt, lite andre kunder. Vi ble stående å vente lenge i døra, fikk et bord, bestilte, men måtte vente nesten en time på maten, selv om vi bestilte tre veldig enkle pizzaer.
Pizzaen var god, men totalopplevelsen var ikke verdt det. Lokalet er også bråkete, og det var møkkete og lite trivelig.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Anine K
Anmeldt 20. februar 2020

Trege med å ta i mot bestilling- De ansatte hadde tydeligvis mer glede med å prate med hverandre enn å sørve kundene. Som min datter på 17 år sa: "de har egentlig en oppgave, det er å sørge for at gjestene har det bra, men det har de tydeligvis ikke forstått¨".Maten var grei, men det hjelper ikke når man ikke føler seg velkommen.

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, annott13

Reisende som så på Villa Paradiso Frogner, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Frogner? Del dine erfaringer!