“Skuffende pizza denne gangen”
Anmeldelse av Villa Paradiso Frogner

Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Skuffende pizza denne gangen.
Pizzaen var tørr og tam. Flere i følget måtte be om ny og enkelte av oss klarte ikke spise opp. Pizzaen var tørr og selv om det var kastet på relativt gode råvarer, manglet det blant annet mozzarella på min Parma. Vi satt i 2. etasje og akustikken var grusom. Vi valgte å gå raskt viser til et annet sted når måltidet var ferdig for å enklere kunne føre en samtale.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, HFS81
Villa Paradiso Majorstua, Owner på Villa Paradiso Frogner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden. Velkommen tilbake til oss
Cordiali Saluti,

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et flott sted med god beliggenhet og som er kjent for sin gode og autentiske italienske mat. Bra sted for «casual dining» og barnefamilier. Hadde en helt middels opplevelse her, maten er særdeles god - men servicenivå, ventetid og hygiene trekker kraftig ned. Mange på jobb og relativt få gjester i restauranten, vanskelig å få kontakt med personalet, som generelt virket lite interesserte i å håndtere stort annet enn take-away-ordrer. Lang ventetid på alle steg i besøket, og ingen spørsmål underveis. Endte med at vi droppet dessert og kaffe. Krøllete servietter under bordet etter tidligere gjester og servitørenes grafsing i maten før servering bidro ikke til å gi inntrykk av førsteklasses hygiene.

2  Takk, Christian G

Ciao Christian! Takk for at du har tatt deg tid til å komme med en tilbakemelding til oss. Vi synes det er leit å lese at servicen ikke var helt på topp denne gangen. Det er absolutt ikke en slik følelse man skal sitte igjen med etter et besøk hos oss. Beklager så mye for det. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre så vi kan bli enda bedre til neste besøk.

Cordiali saluti,

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Litt lang ventetid, noe som sikkert skyldes korona/sommerferie bemanning? Men hele storfamilien på 8 stk fikk servering, og alle var strålende fornøyde. Synes pizzabunnene var betydelig bedre enn ved forrige besøk, mer luftige og smakfulle. Gode pizzaer, hjelpsomme servitører og skikkelig italiensk stemning.

1  Takk, OleErikH

Ciao Ole Erik! Beklager lang ventetid. Godt å høre at maten stod til forventningene. Velkommen igjen
Cordiali Saluti,

Anmeldt 6. juli 2020

Ja gå dit bare det bra med mamma og kake ute lage pizza best og/eller vil dit på leve ser ja kom ha kveldh

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, 886mildrida
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza, bunnen var perfekt (for vår smak), tynn og litt seig. Rolig atmosfære. Kan anbefale take away på en varm sommerdag!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 3katinkar

Reisende som så på Villa Paradiso Frogner, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Frogner? Del dine erfaringer!