“Grei mat og god service”
Anmeldelse av Villa Paradiso Frogner

Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Spiste her sammen med noen kollegaer. God service og trivelig atmosfære. God forrett og dessert, men pizzaen var litt smakløs.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 203terjek
Villa Paradiso Majorstua, Owner på Villa Paradiso Frogner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig at du likte vår service og atmosfære. Vi tar kommentaren din vedrørende pizzaene videre intern. Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Pizza fra en annen verden. Så gode smaker. Altfor hyggelig spiseområde ute og inne. Rask og god service av blide folk. Alltid en vinner om man er usikker på hva man skal spise til middag.

Takk, verenemh
Villa Paradiso Majorstua, Owner på Villa Paradiso Frogner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Ciao! Grazie for hyggelig tilbakemelding. Alltid gøy å høre at pizzaene våre leverer. Velkommen igjen

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte tre pizzaer take away, ba om å få uten kjøtt på en (hun som skulle ha den er vegetarianer) og uten oliven på en annen. Pizzaene kom med både kjøtt og oliven, og fyllet var kastet på i det som må ha vært et voldsomt tempo. Dessuten var bunnen på enkelte steder så bløt at det så ut som noen hadde sølt vann på den. Pleide å være Oslos beste pizza, det var definitivt ikke tilfelle denne gangen.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, kaiabe
Villa Paradiso Majorstua, Owner på Villa Paradiso Frogner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Ciao! Det er veldig kjedelig å høre at opplevelsen ikke tilfredstilte denne gang. Det ønsker vi å beklage. Tusen takk for at du bruker tid på å gi oss denne tilbakemeldingen.

Anmeldt 10. juni 2021

God pizza, men meget leit sørvis. Det oppsto en feil på regningen fra resturangtens siden. Prøvde å forklare, men ble ikke hørt. Hovmesteren ble sur, og vi turte ikke annet å betale. Forlot stedet med en dårlig følelse av at vi var dumme og hadde blitt lurt. Veldig kjedelig på en bursdagsfeiring. Håper dette ikke skjer andre.

2  Takk, elenakS7104LS

Ciao! Takk for at du har tatt deg tid til å komme med en tilbakemelding til oss. Vi synes det er leit å lese at servicen ikke var på topp denne gangen. Det er absolutt ikke en slik følelse man skal sitte igjen med etter et besøk hos oss. Beklager så mye for det. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre så vi kan bli enda bedre til neste besøk.

Cordiali saluti,

Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Vi pleide å si at pizzaen her var den beste i Oslo. Dessverre stemmer ikke dette lenger. Pizzaen var lunken og tomatsausen var sur. Pizzaen var også betydelig mindre i størrelse. En stor skuffelse. Vi kommer til å lete etter en bedre pizza opplevelse etter dette.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, keittr2015
villaparadisoservice, Marketing på Villa Paradiso Frogner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2020

Ciao Keitt! Det er veldig kjedelig å høre at opplevelsen ikke tilfredstilte denne gang. Det ønsker vi å beklage. Tusen takk for at du bruker tid på å gi oss denne tilbakemeldingen. Kunne du sendt dette videre til daglig leder på mail: antonio@villaparadisofrogner.no

Vi håper dere ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden, slik at vi kan rette opp dette inntrykket.

Hilsen Villa Paradiso Frogner

Reisende som så på Villa Paradiso Frogner, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Frogner? Del dine erfaringer!