“Dårlig mat og sure folk”
Anmeldelse av Anatolia Restaurant

Anatolia Restaurant
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

De har bilde av iskender med bulgur på nettsiden sin men så gir de bare kjøtt med brød strimler plus en to teskjeer med yoghurt. Også vet de ikke hvordan de skal smile. Andre tyrkiske restauranter har alltid bulgur ved siden av i tillegg til pita brødet. Skikkeli irriterende å kjøpe mat og komme hjem til en box med kjøtt. Her er det misledende bildet på nettsiden deres

Takk, Karina I

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Flott og rent tyrkisk restaurant med utmerket mat. Hyggelig betjening, men ikke alle snakker norsk. Gikk bra med engelsk. Åpen lokale, men mangler litt "atmosfere".

1  Takk, Haugesunderen
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Ferskt brød rett fra ovnen, nydelig meze og rause, familievennlige retter. Godt at Anatolia er tilbake på favoritt-restaurant-listen vår igjen. Supertrivelig stab som alltid gir kjærlighet på pinne til ungene når vi går:)

1  Takk, gurosoelbergm
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi var 3 STK voksene, hadde ikke bestillt bord det var ganske mange mennesker i resturangen. Vi fikk et bord ganske fort. Vi fikk servert forett også ganske raskt supen var kjempe god. Vi bestillte forskjellige hovedrett alle 3 , alle var fornøyde. Her er det hyggelig betjening og rask service med god mat.

1  Takk, 294sevimh
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste forrett, hovedrett og dessert! Fikk kjempe god mat, gode porsjoner! Veldig hyggelig betjening som fortalte om alle rettene. Hyggelig lokale. Kan anbefales! Ligger inne på Tøyentorg.

1  Takk, Norwegian12345

Reisende som så på Anatolia Restaurant, så også på

Har du vært i Anatolia Restaurant? Del dine erfaringer!