“God tyrkisk mat ”

Kjøkken: Tyrkisk
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Etter besøk på Munch-museet var det fint med en kort spasertur til Tøyen senter og godt traktement på Anatolia. Variert meny og hyggelig stab. Både hovedretter og desserter var utmerket.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, GunnvaldG

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

De har bilde av iskender med bulgur på nettsiden sin men så gir de bare kjøtt med brød strimler plus en to teskjeer med yoghurt. Også vet de ikke hvordan de skal smile. Andre tyrkiske restauranter har alltid bulgur ved siden av i tillegg til pita brødet. Skikkeli irriterende å kjøpe mat og komme hjem til en box med kjøtt. Her er det misledende bildet på nettsiden deres

Takk, Karina I
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Flott og rent tyrkisk restaurant med utmerket mat. Hyggelig betjening, men ikke alle snakker norsk. Gikk bra med engelsk. Åpen lokale, men mangler litt "atmosfere".

1  Takk, Haugesunderen
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Ferskt brød rett fra ovnen, nydelig meze og rause, familievennlige retter. Godt at Anatolia er tilbake på favoritt-restaurant-listen vår igjen. Supertrivelig stab som alltid gir kjærlighet på pinne til ungene når vi går:)

1  Takk, gurosoelbergm
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi var 3 STK voksene, hadde ikke bestillt bord det var ganske mange mennesker i resturangen. Vi fikk et bord ganske fort. Vi fikk servert forett også ganske raskt supen var kjempe god. Vi bestillte forskjellige hovedrett alle 3 , alle var fornøyde. Her er det hyggelig betjening og rask service med god mat.

1  Takk, 294sevimh

Reisende som så på Anatolia Restaurant, så også på

Har du vært i Anatolia Restaurant? Del dine erfaringer!