“God mat, rimelige priser.”
Anmeldelse av Olsen På Bryn

Olsen På Bryn
Kjøkken: Fusion
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 6. november 2018

God mat, og rimelige priser på både mat og drikke. Konserter hver helg med god stemning. Lett tilgjengelig med tog eller t-bane fra Oslo. Hyggelig service.

1  Takk, tronde561

1923 av 86 anmeldelser

Anmeldt 21. oktober 2018

God mat, ypperlig service. Rimelig prisnivå. Ikke første gang jeg er der, blir heller ikke siste .

Takk, Lars J
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid fornøyd. Besøker ofte når vi er i Oslo. Allsidig meny, gode råvarer. Skjønner godt at denne ligger bra an på tripadvisor.

1  Takk, 252arvidk
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Meget gode og store posjoner. Rask og bra service. Lokalet noe slitt, men har en god 'sjel'. Eneste minus er parkeringsmuligheter. Plassene utenfor er som oftest opptatt.

Takk, GeirAK
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat til en veldig god pris! Vi har vært flere ganger, og like fornøyd hver gang vi har vært her

Dato for besøk: august 2018
Takk, LinnHelenC

Reisende som så på Olsen På Bryn, så også på

Har du vært i Olsen På Bryn? Del dine erfaringer!