“Herlig hjemmelaget mat”

Kjøkken: Fusion
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 30. juli 2020

Dette er en av de beste naborestaurantene i Oslo. Her har de virkelig fått det til, vi i nabolaget har her en fantastisk unik restaurant i vår bakgård. De har fantastisk personell, nydelig hjemmelaget mat og en herlig atmosfære. Den hjemmelagde maten smaker som den våres mammaer lagde den. Denne restauranten må bare besøkes.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, O1608GR

Anmeldt 1. juni 2020

Har hatt gleden av å spise måltider her, over flere år. Stedet og atmosfæren er brun, det samme er sausen til kjøttkakene. Maten er velsmakende og det serveres gode porsjoner. Variert meny fra norsk husmannskost til asiatisk chop suey.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 574arildb
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Strålende mat, ypperlig service og tidvis gode konserter. Biffen er mør og de asiatiske rettene utsøkte

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 302andreasl
Anmeldt 9. mars 2020

God mat og super service. Norsk husmannskost og gode kinesiske retter. Dagens til god pris. Fin nabolags restaurant.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Lsten
Anmeldt 8. mars 2020

En institusjon i Oslos musikk og kultur-liv, med brun og god mat. Passer for både venner og familie.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, olemartini2020