“Dårlig utvalg, treg servering og lite mat.”
Anmeldelse av Bun's Burger Bar

Bun's Burger Bar
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 22. juli 2021

Hvis du har veldig god tid, ikke er så sulten og sliter med beslutningsvegring er dette stedet for deg. Du får valget mellom 100g og 150g burger (100g er barnemeny). Standard tilbehør.

Takk, Arild_Hagen

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en fin lunsj her. Ble dessverre litt skuffet da det var svært begrenset med valg på menyen og burgeren var helt OK. Hadde større forventninger til burgeren med tanke på at restauranten kun fokuserer på burgere.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Nextplorer123
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Har vært på Bun's tidligere og vært godt fornøyd. Men det var i fjor. I år var det dårlig service og smakløs mat. Ingen flere turer hit.

Takk, geirts
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Ekstremt dårlig. Dårlig treg service. Vi ble kastet ut kl 18 tiltross for at vi hadde bestilt bord hele kvelden. Maten var kald når den kom på bordet 1755. Elendig.
Gå et annet sted.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Petter S
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Var få folk der da vi kom, tok likevel 40 minutter før maten kom. Hadde bestilt loaded fries som da var kald og myk.. smakte litt som gårdsdagens.. fikk feil burger, delvis min egen feil, men rart de ikke kom å spurte! Fikk ny buger, etter en god stund. Måtte da bare sitte å spise kald fries. Når den først kom, var burgeren ufattelig kjip.. fikk ikke ekstra bacon på som jeg bestilte, kjøttet var smakløst, og så vidt 2 tynne striper rødløk og ost… thats it! Kjempe kjempe skuffende!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Voyage62300454096

Reisende som så på Bun's Burger Bar, så også på

Har du vært i Bun's Burger Bar? Del dine erfaringer!