Vio.com
travelup.comUSD 153
Anmeldt 21. oktober 2018

2 netter i midtuke. Svært sentralt. Hadde superiorrom, uten at jeg fant ut noe superiort med det. Dårlig renhold på rommet, med flekker på bad og støv på rommet.Rommet vendte ut mot gaten, svært mye støy fra trikken.Frokost var god, men trekk for at de fjernet varmmat 15 minutter før stengetid på frokosten.Hotellet fungerer greit om du har med sov i ro og ikke skal tilbringe mye tid på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Stein Kristian L
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei Stein Kristian

jeg har sendt deg et svar via Scandic Survey.)

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en uke i forbindelse med forretninger. Frokosten var bra, men ikke noe ekstraordinært. Rommet jeg fikk var ganske lite, men var rent og fint. Noe støy fra trikken som kjører forbi. Beliggenheten er svært bra! Hyggelig personale.

Takk, 203terjek

Hei

tusen takk for din tilbakemelding, hyggelig å se at dere hadde det bra hos oss, tross alt litt støy

Ferdinando

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og en kollega overnattet en natt på hotellet, og var forberedt på små rom og begrenset service.
jeg kontaktet hotellet da jeg og ei venninne ønsket å overraske min kollega som hadde fødselsdag. personalet lot oss bruke frokostsalen og ordnet med steintøy, kaffe og bestikk, når vi skulle feire jubilanten med medbrakt kake. dette selv om hotellet igrunnen ikke har roomservice. god service og hyggelig personale er inntrykket etter besøket

Takk, Inge O
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Inge

utrolig Hyggelig at vi kunne bidra til deres feiring

Ferdinando

Anmeldt 8. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Meget sentralt beliggende hotell i Oslo med overkommelige priser. De minste rommene er virkelig små og enkle, uten en stol å sitte på. Men sengene er gode! Rom til to manglet ett sett sengetøy og håndklær. Ble forklart at det lå under sengen. Men der var ingen håndklær. Måtte to ganger til resepsjonen og klage før vi fikk utlevert håndklær. Frokosten var til gjengjeld uvanlig raus og god med hyggelig «frokostvertinne».

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, magnen2018

Hei

Tusen takk for din tilbakmelding, jeg beklager for at dere måtte gå til resepsjonen 2 ganger for å kunne få deres håndklær.

men det er hyggelig å se at dere hadde ross alt fint hos oss