ScandicHotels.com
Vio.com
travelup.comUSD 164
Expedia.comUSD 136
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Styr unna rom nummer 309.........
Fryktelig varmt på rommet, ingen mulighet å åpne vindu og sentral styring av varmen gjør det umulig å tilpasse temp på rommet....
Sentralt hotell men be om rom med bedre muligheter for tempregulering!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Thorjb
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hej Thorjb,
Kul att se att du är en frekvent Scandic gäst!
Tråkigt att du hade en dålig upplevelse med temperaturen på rum 309.
Vi har bett vår tekniska chef att följa upp detta omgående och säkerställa att temperaturen är justerad.
Hoppas vi ses på Scandic snart igen!

Med vänlig hälsning,
Therese Fredriksson

Anmeldt 29. oktober 2018

Sentralt midt i byen og nær det meste. Veldig hyggelig resepsjons betjening, vi fikk tidlig inn sjekk og møtte bare blide mennesker. Frokosten var mangfoldig og god. Lite minus for teppegolv som bærer preg av behov for vedlikehold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, 500astra2

Hej 500astra2,
Tack för att ni valde att bo på Scandic Grensen!
Vi är glada att höra att ni hade en fin weekend i Oslo med era vänner.
Alla våra mattor har genomgått en grundlig rengöring dem senaste två veckorna och är super rena och fina.
Välkommen tillbaka snart igen!

Med vänlig hälsning,
Therese Fredriksson

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Små og koselige rom inn mot bakgård, hvor støy fra trikk er noe mindre. Litt liten plass for bagasje om man har flere kofferter. God frokost som ikke mangler noe. Trikkestopp (midlertidig) rett utenfor døren. Meget sentrumsnært. Kommer tilbake!

1  Takk, IngunnPingunn
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei

tusen takk for din tilbakemelding.)= utrolig hyggelig

velkommen tilbake

Anmeldt 21. oktober 2018

2 netter i midtuke. Svært sentralt. Hadde superiorrom, uten at jeg fant ut noe superiort med det. Dårlig renhold på rommet, med flekker på bad og støv på rommet.Rommet vendte ut mot gaten, svært mye støy fra trikken.Frokost var god, men trekk for at de fjernet varmmat 15 minutter før stengetid på frokosten.Hotellet fungerer greit om du har med sov i ro og ikke skal tilbringe mye tid på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Stein Kristian L
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei Stein Kristian

jeg har sendt deg et svar via Scandic Survey.)

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en uke i forbindelse med forretninger. Frokosten var bra, men ikke noe ekstraordinært. Rommet jeg fikk var ganske lite, men var rent og fint. Noe støy fra trikken som kjører forbi. Beliggenheten er svært bra! Hyggelig personale.

Takk, 203terjek

Hei

tusen takk for din tilbakemelding, hyggelig å se at dere hadde det bra hos oss, tross alt litt støy

velkommen tilbake

Ferdinando