Trip.com
Travelocity
Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Støyen her var hel utrolig, ganglyden, trikklyden, toglyder generelt lyder fra alt hørtes ut som om det var 2 meter unna. Bortsett fra dette var det en helt greit opplevelse. Frokosten var OK, men ikke noe mer en det.

Takk, Conda86

Hej Conda86,
Tack för att du valde att bo hos oss på Scandic Grensen.
Med läge mitt i Oslo centrum så får vi räkna med lite ljud utifrån och är man inte vann vid detta kan jag förstå att det kan upplevas som störande.
Inom kort kommer trikken att sluta gå helt framför hotellet och vi hoppas att ljudnivån från staden ska bli bättre då.

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi var flere på forretningsreise og hadde vi flere rom med samme problemer. Hotellet var slitt og renholdet var dårlig. Flekker og smuler på tepper både i fellesområder og på rom. Flekker på baderommet og mye smuss i kroker og mellom fliser. Ikke mulighet til å lufte på rommet. TV på det ene rommet var så dårlig plassert at en av oss måtte bytte rom. På TVne på rommene var ikke lyden og bildet synkronisert. Rommene på hotellet var upersonlige og minnet om et sykehus. Derimot var sengene gode, og frokosten grei. Beliggenhet perfekt. Men ikke verdt pengene.

Takk, 270synneh

Hej 270synneh,
Tack för besöket, tråkigt att höra att vi inte klarade att leva upp till era förväntningar.
Vi har delat era kommentarer med vårt rengöringsteam och jobbar frekvent med att förbättra vår produkt och tjänster. Alla våra heltäckningsmattor har gått igenom en grundlig rengöring den senaste veckan och kommer att följas upp av leverantör kontinuerligt.
Hotellet har tyvärr upplevt några utmanningar med några TV kanaler men vår leverantör jobbar med detta och vi hoppas att dem kan åtgärda problemet så fort som möjligt.
Vi är glada att ni uppskattade våra sköna sängar och goda frukost.

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Styr unna rom nummer 309.........
Fryktelig varmt på rommet, ingen mulighet å åpne vindu og sentral styring av varmen gjør det umulig å tilpasse temp på rommet....
Sentralt hotell men be om rom med bedre muligheter for tempregulering!

Takk, Thorjb

Hej Thorjb,
Kul att se att du är en frekvent Scandic gäst!
Tråkigt att du hade en dålig upplevelse med temperaturen på rum 309.
Vi har bett vår tekniska chef att följa upp detta omgående och säkerställa att temperaturen är justerad.
Hoppas vi ses på Scandic snart igen!

Anmeldt 29. oktober 2018

Sentralt midt i byen og nær det meste. Veldig hyggelig resepsjons betjening, vi fikk tidlig inn sjekk og møtte bare blide mennesker. Frokosten var mangfoldig og god. Lite minus for teppegolv som bærer preg av behov for vedlikehold.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, 500astra2

Hej 500astra2,
Tack för att ni valde att bo på Scandic Grensen!
Vi är glada att höra att ni hade en fin weekend i Oslo med era vänner.
Alla våra mattor har genomgått en grundlig rengöring dem senaste två veckorna och är super rena och fina.
Välkommen tillbaka snart igen!