Ida
Dato for oppholdet: januar 2019
ScandicKarlJohan, Daglig lederScandic Grensen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. jan. 2019
Hej idahefte,
Tack för att ni valde att bo på Scandic Grensen och för att ni tog er tid att skriva en recension.
Vi är glada att ni fick ett hotellrum som ni var nöjda med och att sängarna var bekvämma. Beklagar att vi inte har en större selektion på huvudkuddar, vi ska se över detta vid nästa inköp för att få en större variasion.

Fint att höra att ni njöt av frukostbuffen och att utbudet var till er belåtenhet. Vi har bytat ut våffeljärnet efter ert besök, tusen tack för att ni gave besked om detta.

Vi hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka till Scandic Grensen snart igen.

kr 3 334
    kr 4 141
    kr 2 903
    kr 4 140
0.6 km fra Scandic Grensen
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 987
1.0 km fra Scandic Grensen
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi sov her i forbindelse med en førjulstur til Oslo. Super beliggenhet i sentrum og kort vei fra stort parkeringshus på ring 1. Rommet var lite men rent. Badet ok. Minus for at det ikke gikk an til å lufte. Hadde ikke vindu, bare en låst verandadør. Frokosten var god og frokostsalen hyggelig, men litt liten. Vanskelig å få sitteplass.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Marita Sundland H
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hej 239maritah,
Tack för att ni valde att bo hos oss på Scandic Grensen för er førjulstur till Oslo.
Vi är glada att ni hade en fin upplevelse hos oss.
Tyvärr har vi några fönster som pågrund av säkerheten inte går att öppna, dessa är golv till tak fönster som kan vara en stor fara för våra yngre besökare.

Välkommen tillbaka snart igen!
Med vänlig hälsning, Therese Fredriksson

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Kom med nattoget kl 07 og spurte om de hadde et rom klart, noe de ikke hadde. Men fikk satt igjen kofferter så vi slapp å dra med oss de rundt i byen. Gikk tilbake kl 13 og da fikk vi et rom, selv om innsjekk ikke er før kl 15. Rommet er helt greit, bedre enn forventet til den prisen vi betalte. Frokosten var også bra, men litt trangt og lite sitteplasser. Stort pluss at det er så sentralt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 158linaf

Hej 158linaf,
Tack för att ni valde att bo hos oss på Scandic Grensen och för att ni tog er tid att skriva en recension.
Vi är glada att ni hade en fin upplevelse hos oss och att vi hade möjlighet att erbjuda er ett rum innan incheckningstid.
Hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka i 2019!

Med vänlig hälsning, Therese Fredriksson

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Støyen her var hel utrolig, ganglyden, trikklyden, toglyder generelt lyder fra alt hørtes ut som om det var 2 meter unna. Bortsett fra dette var det en helt greit opplevelse. Frokosten var OK, men ikke noe mer en det.

Takk, Conda86

Hej Conda86,
Tack för att du valde att bo hos oss på Scandic Grensen.
Med läge mitt i Oslo centrum så får vi räkna med lite ljud utifrån och är man inte vann vid detta kan jag förstå att det kan upplevas som störande.
Inom kort kommer trikken att sluta gå helt framför hotellet och vi hoppas att ljudnivån från staden ska bli bättre då.

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi var flere på forretningsreise og hadde vi flere rom med samme problemer. Hotellet var slitt og renholdet var dårlig. Flekker og smuler på tepper både i fellesområder og på rom. Flekker på baderommet og mye smuss i kroker og mellom fliser. Ikke mulighet til å lufte på rommet. TV på det ene rommet var så dårlig plassert at en av oss måtte bytte rom. På TVne på rommene var ikke lyden og bildet synkronisert. Rommene på hotellet var upersonlige og minnet om et sykehus. Derimot var sengene gode, og frokosten grei. Beliggenhet perfekt. Men ikke verdt pengene.

Takk, 270synneh

Hej 270synneh,
Tack för besöket, tråkigt att höra att vi inte klarade att leva upp till era förväntningar.
Vi har delat era kommentarer med vårt rengöringsteam och jobbar frekvent med att förbättra vår produkt och tjänster. Alla våra heltäckningsmattor har gått igenom en grundlig rengöring den senaste veckan och kommer att följas upp av leverantör kontinuerligt.
Hotellet har tyvärr upplevt några utmanningar med några TV kanaler men vår leverantör jobbar med detta och vi hoppas att dem kan åtgärda problemet så fort som möjligt.
Vi är glada att ni uppskattade våra sköna sängar och goda frukost.