Scandic Hotels
Stromstad, Sverige
Anmeldelse av Scandic Grensen
4,0 av 5 boblerAnmeldt 6. feb. 2019
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: stille på riommet så sikkert godt isolert for lyd utenfra
5,0 av 5 boblerSted
4,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
ScandicKarlJohan, Daglig lederScandic Grensen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. feb. 2019
Hej Alfred H,
Tack för att du tog dig tid att skriva en recension efter ditt besök på Scandic Grensen.
Super att du gillade vårt läge mitt i Oslo centrum och våra fina rum.
Ett extra stort tack för att du nämner vår trevliga personal.
Tråkigt att du tyckte hotellet var opersonligt, vad hade vi kunnat förbättra här?
Vi har faktiskt inga konferans gäster på vårt hotell, vi har inga möterum men vi har många som reser för jobb och gärna vill bo mitt inne i centrum.

Hoppas vi ses igen!
    kr 2 008
    kr 2 495
0.9 km fra Scandic Grensen
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 987
    kr 3 577
    kr 4 590
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Blir positiv glad å komme hit hver gang. Rommet er bra, maten er bra og ikke minst at de ansatte er hyggelig å behjelpelig.
Er man tidlig ute med å bestille rom er prisen veldig bra.

Man opplever ikke støy utenfra selv om man bor i 2 etg som jeg gjorde.
Rommet er akkurat passelig store også. Nok av TV kanaler å velge

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, 414kaib
ScandicKarlJohan, Daglig leder på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Hej 414kaib,
Tusen tack för att du valde att bo hos oss igen och för att du tog dig tid att skriva en recension.
Vi är tacksamma för dina kommentarer och hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till ännu en fin upplevelse.

Varma hälsningar, Therese Fredriksson

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi bodde på Scandic Grensen i to netter, og hadde bestilt økonomirom. Grunnet allergi fikk vi oppgradert rom med parkett uten tillegg i prisen, og servicen i resepsjonen var svært god. Atmosfæren på hotellet er lun, hyggelig og behagelig. Rommet vi fikk var romslig og passe til to personer, og med fin belysning. Sengene var behagelige, om enn litt harde etter min smak. Hodeputen var for meg alt for høy, så jeg ba om en lavere pute i resepsjonen, men det var ikke å oppdrive, så jeg vil anbefale alle som liker å sove med lav pute å ta med egen, for dette reduserte søvnkvaliteten min en del.

Frokosten var svært innholdsrik og inneholdt også lokale og økologiske alternativer. Rikt utvalg med kjøttpålegg, pølser, omelett, egg og bacon, frukt, yoghurter, oster, grøt og en hel del annet. Muligheten for å steke egne vafler var en fornøyelig overaskelse, men vaffeljernet var dessverre svært dårlig og burde nok vært skiftet ut. Jeg fikk beskjed om å ta ut vaffelen så jeg ikke skulle starte brannalarmen, og da var vaffelen halvbrent på utsiden og rå på innsiden. Frokosten ellers var veldig smakfull, men servicen i frokostsalen kunne nok gjerne vært litt bedre. Ryddingen begynte også før frokosten var over, og vi fikk litt følelsen av at vi måtte skynde oss ut til tross for at vi var ferdig med å forsyne oss i god tid, og bare satt ved bordet og nøt maten. Frokostlokalet var forøvrig veldig fint og behagelig, med dempet musikk på høyttalerene som skapte god stemning, og maten smakte veldig godt.

Generelt var vi svært fornøyde med vårt opphold, og nøt godt av både fantastisk beliggenhet like ved Stortinget og Karl Johan, god service og god mat. Jeg trekker litt for hard seng og høye puter, for til tross for at dette er en smakssak hadde hvertfall et alternativ med lavere puter bedret nattesøvnen min veldig. Trekker også litt for småpirk renhold, da vi fant snus i toalettet ved ankomst og sengetøyet var på vrangen på den ene sengen. Men renholdspersonalet var både hyggelig og høflige og bisto der de kunne.

Jeg vil absolutt anbefale Scandic Grensen til alle som ønsker et hyggelig, moderne og sentralt hotell midt i Oslo.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, idahefte
ScandicKarlJohan, Daglig leder på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hej idahefte,
Tack för att ni valde att bo på Scandic Grensen och för att ni tog er tid att skriva en recension.
Vi är glada att ni fick ett hotellrum som ni var nöjda med och att sängarna var bekvämma. Beklagar att vi inte har en större selektion på huvudkuddar, vi ska se över detta vid nästa inköp för att få en större variasion.

Fint att höra att ni njöt av frukostbuffen och att utbudet var till er belåtenhet. Vi har bytat ut våffeljärnet efter ert besök, tusen tack för att ni gave besked om detta.

Vi hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka till Scandic Grensen snart igen.

Med vänlig hälsning,

Therese Fredriksson

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi sov her i forbindelse med en førjulstur til Oslo. Super beliggenhet i sentrum og kort vei fra stort parkeringshus på ring 1. Rommet var lite men rent. Badet ok. Minus for at det ikke gikk an til å lufte. Hadde ikke vindu, bare en låst verandadør. Frokosten var god og frokostsalen hyggelig, men litt liten. Vanskelig å få sitteplass.

Takk, Marita Sundland H
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hej 239maritah,
Tack för att ni valde att bo hos oss på Scandic Grensen för er førjulstur till Oslo.
Vi är glada att ni hade en fin upplevelse hos oss.
Tyvärr har vi några fönster som pågrund av säkerheten inte går att öppna, dessa är golv till tak fönster som kan vara en stor fara för våra yngre besökare.

Välkommen tillbaka snart igen!

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Kom med nattoget kl 07 og spurte om de hadde et rom klart, noe de ikke hadde. Men fikk satt igjen kofferter så vi slapp å dra med oss de rundt i byen. Gikk tilbake kl 13 og da fikk vi et rom, selv om innsjekk ikke er før kl 15. Rommet er helt greit, bedre enn forventet til den prisen vi betalte. Frokosten var også bra, men litt trangt og lite sitteplasser. Stort pluss at det er så sentralt.

Takk, 158linaf

Hej 158linaf,
Tack för att ni valde att bo hos oss på Scandic Grensen och för att ni tog er tid att skriva en recension.
Vi är glada att ni hade en fin upplevelse hos oss och att vi hade möjlighet att erbjuda er ett rum innan incheckningstid.
Hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka i 2019!

Anmeldt 26. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018