TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Greit hotell i sentrum av oslo. Litt små rom, men velfungerende om det ikke er der tiden skal tilbringes. Imøtekommende og hyggelig personale.
Grei frokost.
Litt støy fra trikk og gateliv utenfor, men sov-i-ro løser det. En del støy fra heistrafikk på det rommet jeg hadde.( nær heis)
Ingen koffertholder/stativ på rom.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, trondar
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Hei trondar
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding :)

Velkommen tilbake,
Cornelia Meijer

Anmeldt 12. august 2019

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Anmeldt 29. juli 2019

Håpløst rom for rullestol. ingen koffertholder, så fullstendig umulig for rullestolbruker å finne egne ting uten bistand. Hengere er i en høyde som er umulig å nå opp til (tak høyde) ingen skap eller skuffer til å legge klær i ......Vi var på dette hotellet i 5 netter, og måtte bo i kaos på rommet , noe som ikke er veldig hensiktmessig.

Badet er skummelt. jeg (den som ikke sitter i rullestol) har tråkket over tre ganger og er bekymret for å skade benet mitt ytteligere. avstanden fra platå til vask og dusj er altfor kort og man er i fare for å falle hver gang du går bakover....

Do ruller er langt unna doen, og jeg vil med dette gjøre dere oppmerksomme på at mennesker med funksjonsnedsettelser , ikke er utstyrt med sjipanse armer....i tillegg er det umulig for rullestol brukeren å ta seg inn på do på egenhånd, fordi det er for trangt

Grei frokost, men trangt i spisesal når man bruker El. Rullestol. Under vårt opphold var den automatiske døråpneren ute av funksjon, så rullestolbruker måtte ringe på en dørklokke får å få hjelp til å åpne døra. Dette gikk tidvis greit, men ved et par anledninger ringte rullestolbruker oss i reisefølge for å komme å åpne døren

Mvh
Irene R. Angen

Takk, Adventure150739
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Kjære Adventure150739

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Her ser jeg vi har litt å jobbe med for å forbedre oss når det gjelder handikapp vennligheten på hotellet.
Vi skal nå faktisk oppgradere rommene våre, så her kan vi ta med dette inn i planleggingen.
Jeg vil beklage for at deres opphold ikke ble som dere håpet og hadde fortjent.
Gjerne ta kontakt direkte med oss om det var noen flere spesifikke punkter du ville ta opp. (cornelia.meijer@scandichotels.com)

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 23. juli 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Anmeldt 7. juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
scandicgrensen, General Manager på Scandic Grensen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019