“Overraskende bra!!”

Kjøkken: Thai
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Ikke de største forventningene til maten. Tross alt underetasjen på et kjøpesenter. Men senteret har jo de siste årene kun fokusert på high end og maten matchet det. Kjempegod papaya salat og andre thai småretter. Spiser gjerne lunch eller mellommåltid her igjen. Hvis ikke blakk da etter å ha blitt fristet til å shoppe i butikkene i etasjene oppover som et for de rike og vellykkede og ikke for en slask som meg.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 22. november 2018

Maten smakte litt salt, dårlig service ikke blid ikke smile og ikke snakker norsk kun engelsk. Red curry skal ikke ha løk oppi.
Lite mat for penger. Liten kjøtt og grønsaker masse curry suppe.

Takk, 986ooo
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kjøpe grønn karri. Denne smakte ikke godt. Den dårlige smaken ble forsøkt maskert med alt for mye chille, uten videre hell. Nå har begge vondt i magen. Blant mange gode spisesteder i kjellern på Steen & Strøm er dette et sted det er like greit å styre unna.

Takk, Victoria T
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Ønsket mat med litt smak. Vi fant food courten i underetasjen på Steen og strøm etter Googlesøk. Spiseplassen var ganske Ok med langbord. Vi bestiller begge Pad thai. Maten var god og grei størrelse på porsjonene, men skulle gjerne vært litt sterkere på smak.

Takk, trinelisem2016
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Helt elendig service! Surere servitør skal du lete lenge etter. Samboeren hadde bestilt PAD thai med kylling uten nøtter på grunn av allergi. Maten vi fikk servert ble bokstavligtalt bare slengt på bordet. Når han fikk maten ble vi usikker på om han hadde fått uten nøtter, og servitøren ble ikke spesielt blid for at vi spurte for å forsikre oss.

Takk, dordischou

Reisende som så på Eat Thai, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Eat Thai? Del dine erfaringer!