“Ypperlig mat”

Kjøkken: Thai
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2021

Desidert noe av det beste thai maten vi har smakt! Anbefales på det sterkeste:) vi kommer garantert tilbake!

Takk, Mollyfischerjones

Anmeldt 23. november 2020

Personalet var sure, følte meg overhodet ikke velkommen. Maten var fersk, men med lite smak og lite saus ble det alt i alt en tørr opplevelse.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Isabellementenoe
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Toroposethai dårlig - arrogant service. Synd at så dårlig thaimat serveres på Steen og Strøm. Ikke bra

Dato for besøk: desember 2019
Takk, brusle2016
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Ikke de største forventningene til maten. Tross alt underetasjen på et kjøpesenter. Men senteret har jo de siste årene kun fokusert på high end og maten matchet det. Kjempegod papaya salat og andre thai småretter. Spiser gjerne lunch eller mellommåltid her igjen. Hvis ikke blakk da etter å ha blitt fristet til å shoppe i butikkene i etasjene oppover som et for de rike og vellykkede og ikke for en slask som meg.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 22. november 2018

Maten smakte litt salt, dårlig service ikke blid ikke smile og ikke snakker norsk kun engelsk. Red curry skal ikke ha løk oppi.
Lite mat for penger. Liten kjøtt og grønsaker masse curry suppe.

Takk, 986ooo

Reisende som så på Eat Thai, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Eat Thai? Del dine erfaringer!