“God burger og pulled pork”
Anmeldelse av Opland Burger & Steak

Opland Burger & Steak
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Fin burger restaurant i annen etasje på Østbanehallen. Gode kjøtt-pucker grillet på trekull samt velsmakende purke. Absolutt et sted for kjøttsultne i området rundt Oslo S.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 4. november 2018

Spiste burgermiddag her en lørdag kveld. Det var ikke ledige bord da vi kom, men vi fikk tilbud om å kjøpe en øl i baren og vente 25 min før vi fikk bord, og vi slo til på dette og ble hentet etter omtrent 25 min.

Bestile umami burger som ifølge menyen er restaurantens bestselger, og tok med søtpotetfries ved siden av. Burgeren smakte absolutt godt, men syns nok at den mangler den siste prikken over i-en som jeg mener noen andre gourmet-burger-restauranter fikser bedre til samme pris.

Hyggelig atmosfære og hyggelig og serviceinnstilt betjening, ingenting å si på det.

Lite minus at det så ut til å være litt få toaletter: bare ett herretoalett og ett dametoalett (men tar høyde for at det kan ha vært flere toaletter andre steder).

Takk, andrebli
Anmeldt 26. oktober 2018

Ingen plusser eller minusser her. Helt på det jevne. Grei hamburger men litt stiv pris i forhold til kvaliteten. Stor barnemeny. Utvalget av øl var også bra

Takk, 868vegards
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke den beste plasseringen inne i Østbanehallen, men greit interiør.
Fikk bord nede.
En ikke så ivrig kvinnelig servitør underveis heller.
Spiste BBQ burger som var på det jevne.
Lite spennende brød, greit kjøtt, god BBQ saus.
Pris 189,- som vel er det normale på en slik burger.

Takk, Adventures67
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Verdens tregeste bar. På tross av lite kunder, ble det kø foran baren. Utrolig tregt personale. Tre stykker bak disken, men det eneste de gjorde var å springe i beina på hverandre. Klarer knapt å skille rød fra hvitvin.

Takk, 696nilsr

Reisende som så på Opland Burger & Steak, så også på

Har du vært i Opland Burger & Steak? Del dine erfaringer!