“God service og god mat”
Anmeldelse av Opland Burger & Steak

Opland Burger & Steak
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var der å spiste en ettermiddag nå i november. Ganske fullt, men fikk raskt bord og fikk velge hvor jeg ville sitte.
De hadde godt utvalg i øl og en grei meny med gode alternativer.

Gikk for burger og søtpotet fries med aioli.
Smakte godt og ventetiden var kort med tanke på køen når jeg kom.

Alt i alt en fin opplevelse. Kommer gjerne igjen

1  Takk, Tor Magne H

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Landeveisrøver. Vinen er billig, 138 kroner på polet. Beefsteak club malbec. Dette knøtteglasset tar de 109 kroner for, er det mulig?

1  Takk, WernerF136
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Skulle ta en rask men god burger på vei mot flytoget. 1/2 time på å få servert en enkel blue cheese burger, da hjelper det ikke at burgeren var god da den endelig kom. Det var mange ledige bord rundt meg, så her har Opland Burger et kapasitetsproblem

1  Takk, 520erikn
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Fin burger restaurant i annen etasje på Østbanehallen. Gode kjøtt-pucker grillet på trekull samt velsmakende purke. Absolutt et sted for kjøttsultne i området rundt Oslo S.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 4. november 2018

Spiste burgermiddag her en lørdag kveld. Det var ikke ledige bord da vi kom, men vi fikk tilbud om å kjøpe en øl i baren og vente 25 min før vi fikk bord, og vi slo til på dette og ble hentet etter omtrent 25 min.

Bestile umami burger som ifølge menyen er restaurantens bestselger, og tok med søtpotetfries ved siden av. Burgeren smakte absolutt godt, men syns nok at den mangler den siste prikken over i-en som jeg mener noen andre gourmet-burger-restauranter fikser bedre til samme pris.

Hyggelig atmosfære og hyggelig og serviceinnstilt betjening, ingenting å si på det.

Lite minus at det så ut til å være litt få toaletter: bare ett herretoalett og ett dametoalett (men tar høyde for at det kan ha vært flere toaletter andre steder).

Takk, andrebli

Reisende som så på Opland Burger & Steak, så også på

Har du vært i Opland Burger & Steak? Del dine erfaringer!