“Dårlig mat ”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig burger bærer preg av og ha vært forhåndstekt og smakte tennbriketter eller tennvæske , kalde fries , halvfrekk restaurantsjef som trodde hun visste noe.... bra service av stakkars servitør....

2  Takk, LoveTravel703547

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var der å spiste en ettermiddag nå i november. Ganske fullt, men fikk raskt bord og fikk velge hvor jeg ville sitte.
De hadde godt utvalg i øl og en grei meny med gode alternativer.

Gikk for burger og søtpotet fries med aioli.
Smakte godt og ventetiden var kort med tanke på køen når jeg kom.

Alt i alt en fin opplevelse. Kommer gjerne igjen

1  Takk, 465torh
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Landeveisrøver. Vinen er billig, 138 kroner på polet. Beefsteak club malbec. Dette knøtteglasset tar de 109 kroner for, er det mulig?

1  Takk, WernerF136
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Skulle ta en rask men god burger på vei mot flytoget. 1/2 time på å få servert en enkel blue cheese burger, da hjelper det ikke at burgeren var god da den endelig kom. Det var mange ledige bord rundt meg, så her har Opland Burger et kapasitetsproblem

Takk, 520erikn
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Fin burger restaurant i annen etasje på Østbanehallen. Gode kjøtt-pucker grillet på trekull samt velsmakende purke. Absolutt et sted for kjøttsultne i området rundt Oslo S.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Opland Burger & Steak, så også på

Har du vært i Opland Burger & Steak? Del dine erfaringer!