“ikke overbevist”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. desember 2018

Tre venninner skulle møtes her for et lite førjulstreff.
Vi bestilte pulled pork nachos, og de kan anbefales - veldig godt.
Jeg bestilt en truffle mushroom burger, og denne kan egentlig ikke sies å være lunken en gang, og ganske smakløs dessverre. Vi ble heller ikke spurt om hvordan vi ønsket burgeren stekt.

Vi hadde booket bord i forkant og fikk bordet rett ved toalettet, noe vi hadde forventet å slippe.

Basert på vårt besøk, er ikke dette et sted jeg kommer til å besøke igjen.

Takk, mkbg_oslo

Anmeldt 7. desember 2018

Meget god mat, hyggelig og rask service. Valgte ekte trippel cheeseburger med søtpotet chips. Medium stekt, rosa og god på smak. Så får man kjøpt Schous pils, et merke ble borte i 1981 og som var og er godt på smak. Merket er ikke er å få kjøpt lengre i butikk.

1  Takk, TrailBlazer418338
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Burger var svidd. Neste var kald. Fries var kalde. Kjøkken trenger grundig vask. Anbefaler ingen å spise her. Latterlig dyrt, liten til ingen verdi. Styr unna.

1  Takk, Carlos D
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig burger bærer preg av og ha vært forhåndstekt og smakte tennbriketter eller tennvæske , kalde fries , halvfrekk restaurantsjef som trodde hun visste noe.... bra service av stakkars servitør....

2  Takk, LoveTravel703547
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var der å spiste en ettermiddag nå i november. Ganske fullt, men fikk raskt bord og fikk velge hvor jeg ville sitte.
De hadde godt utvalg i øl og en grei meny med gode alternativer.

Gikk for burger og søtpotet fries med aioli.
Smakte godt og ventetiden var kort med tanke på køen når jeg kom.

Alt i alt en fin opplevelse. Kommer gjerne igjen

1  Takk, Tor Magne H

Reisende som så på Opland Burger & Steak, så også på

Har du vært i Opland Burger & Steak? Del dine erfaringer!