“En liten pust i bakken 🍺”
Anmeldelse av Opland Burger & Steak

Opland Burger & Steak
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her for en liten time-out i varmen. Bestilte 3 typer fries og litt øl og vin. Maten var grei, kom kjapt på bordet. Hyggelig betjening og pent sted å sitte på(vi satt ute ved trappen til stasjonen).
Prisene på den øvrige maten er vel helt grei variert meny virket det som✌ neste gang skal flere ting testes. Kult sted!

1  Takk, 859j_rgene

Anmeldt 1. mars 2020

Grei beliggenhet. Fint sted. Maten overbeviste ikke. Drikke kom altfor sent. Ingen som fulgte opp og spurte hvordan maten smakte. Gikk forbi 3 ansatte på vei ut, ingen som ser på deg eller sier Hadet.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Henning138
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Ser det er mange blandede anmeldelser. Mitt 3 besøk her og igjen opplevde vi mer enn helt ok mat og blide, hyggelige og serviceinnstilte servitører.
Synd for de som ikke opplever det samme. Uansett, jeg skal tilbake!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, 769rolfh
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og spist både burger og biff. Alltid like god mat! Og masse digg tilbehør.
Hyggelig atmosfære og serviceinnstilte servitører!
Anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, ann2vej
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Maten var helt OK. Men ikke mer. Servicen er helt fraværende. Servitøren løper innom bordet for å ta bestilling, og etter dette sier han ikke et eneste ord til oss. Løper innom for å hente tallerkene når vi er ferdige, og vi rekker ikke engang å be om mer drikke før han er vekk. Ikke en eneste gang fikk vi spørsmål om vi ønsker mer drikke, ville ha dessert etc. Måtte selv finne en servitør for å kunne få betalt. Flaut dårlig service.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, illifu

Reisende som så på Opland Burger & Steak, så også på

Har du vært i Opland Burger & Steak? Del dine erfaringer!