“Medium+ = tartar?”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Hvis medium pluss stekt mat er bittelitt varmet tartar er dette stedet å besøke.
Fikk burger som var langt i fra varm. Og den var helt rå inni.

Takk, olepb

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her for en liten time-out i varmen. Bestilte 3 typer fries og litt øl og vin. Maten var grei, kom kjapt på bordet. Hyggelig betjening og pent sted å sitte på(vi satt ute ved trappen til stasjonen).
Prisene på den øvrige maten er vel helt grei variert meny virket det som✌ neste gang skal flere ting testes. Kult sted!

1  Takk, 859j_rgene
Anmeldt 1. mars 2020

Grei beliggenhet. Fint sted. Maten overbeviste ikke. Drikke kom altfor sent. Ingen som fulgte opp og spurte hvordan maten smakte. Gikk forbi 3 ansatte på vei ut, ingen som ser på deg eller sier Hadet.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Henning138
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Ser det er mange blandede anmeldelser. Mitt 3 besøk her og igjen opplevde vi mer enn helt ok mat og blide, hyggelige og serviceinnstilte servitører.
Synd for de som ikke opplever det samme. Uansett, jeg skal tilbake!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, 769rolfh
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og spist både burger og biff. Alltid like god mat! Og masse digg tilbehør.
Hyggelig atmosfære og serviceinnstilte servitører!
Anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, ann2vej

Reisende som så på Opland Burger & Steak, så også på

Har du vært i Opland Burger & Steak? Del dine erfaringer!