“Skikkelig god burger”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Bestilte burger med trøffelmajo og sopp samt loaded fries. Begge deler helt nydelig. Eneste som trakk ned var 49 kr for 33 cl brus men kommer helt klart tilbake

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Tony H
OplandBurgerSteak, Daglig Leder på Opland Burger & Steak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei Tony! Så hyggelig at du satte pris på maten, vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Dette var en stor skuffelse, vi bestilte indrefilet og etter en stund kommer servitøren og sier de ikke har mere igjen. Han tilbyr oss entrecôte og sier i samme slengen at den er bedre uansett. Vi sier ok, det angret vi fælt på. Seigere biff har vi aldri smakt og service manglet det helt på. Som plaster på såret skulle vi få gratis dessert, denne så vi heller ikke noe til. Vi gikk så i skuffelse og servitøren så ikke en gang på oss da vi gikk skuffet og sulten hjem.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Thor665
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Hvis medium pluss stekt mat er bittelitt varmet tartar er dette stedet å besøke.
Fikk burger som var langt i fra varm. Og den var helt rå inni.

Takk, olepb
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her for en liten time-out i varmen. Bestilte 3 typer fries og litt øl og vin. Maten var grei, kom kjapt på bordet. Hyggelig betjening og pent sted å sitte på(vi satt ute ved trappen til stasjonen).
Prisene på den øvrige maten er vel helt grei variert meny virket det som✌ neste gang skal flere ting testes. Kult sted!

1  Takk, 859j_rgene
Anmeldt 1. mars 2020

Grei beliggenhet. Fint sted. Maten overbeviste ikke. Drikke kom altfor sent. Ingen som fulgte opp og spurte hvordan maten smakte. Gikk forbi 3 ansatte på vei ut, ingen som ser på deg eller sier Hadet.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Henning138

Reisende som så på Opland Burger & Steak, så også på

Har du vært i Opland Burger & Steak? Del dine erfaringer!