“Skuffende lunch”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Prøvde lunch her en lørdag formiddag. Maten kom kjapt på bordet; dagens fjøl og fjølaburger. Dagens fjøl hadde mye kjøtt, men med kun tre små ostebiter var den likevel skuffende. Det var i tillegg flattbrød som var helt ok, men uten smør. En liten skål med noe som skulle være aioli, men som i bestefall kan beskrives som kald blomkålpuré! Var også en liten skål med sviskemos, men den var så tørr at den måtte spises som en klump.

Burgeren var vist god, men pomfriten var overkrydret med dill og ble servert sammen med den samme svært spesielle «aiolien».

Gidder ikke komme tilbake dessverre.

Takk, emilybridge

Anmeldt 16. oktober 2018

Skulle samle storfamilien på 16 for en tidlig middag, noe som kan være temmelig utfordrende for en restaurant da vi har ulike allergier og mange små barn.
Fjøla løste dette på en utmerket måte, og opptrådde aldeles perfekt (selv om jeg tipper vi var vanskelige gjester).
Maten var nydelig, gode vinanbefalinger, og servicen toppscore.
Pluss for å merke all mat med tegn på allergier på menyen!

Takk, Milla P
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Innom for et måltid før avreise til Spania. Ikke noen stor matopplevelse, men helt greit. Uansett bedre enn flymat!

Takk, Grethe L
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Leget god mat, premium steakhouse burger e absolutt å anbefsle. Meget rask levering. Å bra utvalg av øl.

Takk, Thomas H
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Bestilte fjøla burger og kaffe. Burgeren var rå inni som gjorde at vi fikk ny mat. Smilende og hyggelig personale fikk til og med ekstra fries

Takk, whimsen

Reisende som så på Fjøla, så også på

Har du vært i Fjøla? Del dine erfaringer!