“Ordinær restaurant”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig vanlig og grei restaurant, med vanlig mat, ikke noe spesielt og grei service. Prisene er stive for den standarden...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 86jonasberg

Anmeldt 20. desember 2018

Spiste lunch og fikk et gravlakssmørbrød ekstremt salt og en linken beskjeden kopp Cappucino uten sukker...hyggelg kelner men en så enkel servering med høypris må gjøres bedre.. nesen stryk

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Knut R
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalat: Har for første gang i mitt liv opplevd å få cherrytomater som var i starten på en gjæringsprosess...sure...samt tørre og tydelig gamle (smak) kyllingbiter. Forferdelig!

1  Takk, 864marite
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi var tre som var på besøk. Pinnekjøtt ja den var litt tørr. Og betaler man 375 forventer man mere. Spiste selv rakfisk som var mye god og avsluttede med en lax som var tørr. Flott personale og god service. Då det er trangt kan det vare litt høyt ljud nivå. Litt usikker om jeg kommer tilbake til stedet.Dyrt sted som jeg førventer bedre kvalitet på.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, axept
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Har du kjempegod tid, synes det er helt greit å bli oversett av kelneren og liker dårlig og kald mat så bør du absolutt ta deg en tur på Fjøla..... For dere andre; Styr unna!

Takk, Nomad262136

Reisende som så på Fjøla, så også på

Har du vært i Fjøla? Del dine erfaringer!