“Skuffende”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Mitt første besøk her men hadde hørt om steden tidligere og så frem til å spise middag her. Vi var en stor gruppe som hadde bestilt en 3 retter på forhånd. Maten vi fikk var helt grei, ikke noe man husker lenge men heller ikke noe man ikke likte. Utfordringen for oss ble betjeningen. Vi fikk ikke presentert menyen og da de skulle ta drikkebestillingen var jo det litt vanskelig siden vi ikke visste hva vi skulle spise. Hovedretten kom lenge før vi fikk noe å drikke til. Så viss betjeningen kan drilles litt på disse enkle tingene kan Fjøla bli bra!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Gievddo

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig vanlig og grei restaurant, med vanlig mat, ikke noe spesielt og grei service. Prisene er stive for den standarden...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 20. desember 2018

Spiste lunch og fikk et gravlakssmørbrød ekstremt salt og en linken beskjeden kopp Cappucino uten sukker...hyggelg kelner men en så enkel servering med høypris må gjøres bedre.. nesen stryk

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Knut R
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalat: Har for første gang i mitt liv opplevd å få cherrytomater som var i starten på en gjæringsprosess...sure...samt tørre og tydelig gamle (smak) kyllingbiter. Forferdelig!

1  Takk, 864marite
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi var tre som var på besøk. Pinnekjøtt ja den var litt tørr. Og betaler man 375 forventer man mere. Spiste selv rakfisk som var mye god og avsluttede med en lax som var tørr. Flott personale og god service. Då det er trangt kan det vare litt høyt ljud nivå. Litt usikker om jeg kommer tilbake til stedet.Dyrt sted som jeg førventer bedre kvalitet på.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, axept

Reisende som så på Fjøla, så også på

Har du vært i Fjøla? Del dine erfaringer!