“Forfall”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Mitt 3. Besøk på Fjøla. Et sted som virkelig var bra i starten. Orginal meny med bra service. Dagens besøk kan sammenlignes med en middels fast-food opplevelse. Burger uten smak og ingenting. En servitør med utrolig lite serviceinstilling. Vi fikk burgeren etter 80 min. uten en unskyldning. Premiumburgeren smakte som papp med vassen løk.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Morten J

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Hadde burger med ost og bacon til 229. Burgeren er litt lunken, stekt løk vassen og kald. Smaker litt som karbonade. Pommes fristes heller ikke veldig varm. Skuffet.

1  Takk, Ivar S
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Mitt første besøk her men hadde hørt om steden tidligere og så frem til å spise middag her. Vi var en stor gruppe som hadde bestilt en 3 retter på forhånd. Maten vi fikk var helt grei, ikke noe man husker lenge men heller ikke noe man ikke likte. Utfordringen for oss ble betjeningen. Vi fikk ikke presentert menyen og da de skulle ta drikkebestillingen var jo det litt vanskelig siden vi ikke visste hva vi skulle spise. Hovedretten kom lenge før vi fikk noe å drikke til. Så viss betjeningen kan drilles litt på disse enkle tingene kan Fjøla bli bra!

Takk, Gievddo
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig vanlig og grei restaurant, med vanlig mat, ikke noe spesielt og grei service. Prisene er stive for den standarden...

Takk, 86jonasberg
Anmeldt 20. desember 2018

Spiste lunch og fikk et gravlakssmørbrød ekstremt salt og en linken beskjeden kopp Cappucino uten sukker...hyggelg kelner men en så enkel servering med høypris må gjøres bedre.. nesen stryk

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Knut R

Reisende som så på Fjøla, så også på

Har du vært i Fjøla? Del dine erfaringer!