“Fjølaburger og Club Sandwich”
Anmeldelse av Fjøla

Fjøla
Vurdert som nr. 1 040 av 1 592 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde Fjølaburger og Club sandwich. Club Sandwich var best, men begge var verdt pengene. Anbefales hvis du er på Gardermoen.

1  Takk, JKristian

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Pga corona var flere at serveringsstedene steng, med unntak av bla fjøla.
Bestilte en skikkelig digg burger!
Godt kjøtt, nydelig aioli og loaded fries.
Legg på ei kald pils så er alt komplett!

2  Takk, hanneblindheim
Anmeldt 7. mai 2020 via mobile enheter

Inntok lunsj på dette stedet en torsdag formiddag. Ingen gjester i lokalet da vi kom. Hyggelig betjening, men lite proaktiv den tiden vi var der. Vi måtte be om alt, selv om det etter hvert kom noen få andre gjester. Maten smakte greit, men porsjonene var små. Sentral beliggenhet.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, VacationOslo
Anmeldt 23. februar 2020

Sentral beliggenhet på Sentralbanestasjonen, Østbanehallen. Variert meny med vekt på lokale råvarer. Familievennlig. Hyggelige lokaler. Utmerket service. Vennlig og effektivt personale. Verdt et besøk. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Knut Dag H
Anmeldt 15. februar 2020

Om du venter på toget eller bare vil slappe av litt, er dette absolutt et sted for deg. Åpent, lyst og trivelig. God service. Anbefaler et glass øl eller et glass bobler og bare se på livet.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Leon_Norway

Reisende som så på Fjøla, så også på

Har du vært i Fjøla? Del dine erfaringer!