“Lunsj 17.July”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. juli 2020

Jeg inntok lunsj hos Fjøla Oslo S. Satt ute i sommersola.
Spekatalerken. Liten porsjon ,men ok mat.
Servitørene ok men kunne smilt og vært litt hyggeligere.

Takk, Vidar J

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde Fjølaburger og Club sandwich. Club Sandwich var best, men begge var verdt pengene. Anbefales hvis du er på Gardermoen.

1  Takk, JKristian
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Pga corona var flere at serveringsstedene steng, med unntak av bla fjøla.
Bestilte en skikkelig digg burger!
Godt kjøtt, nydelig aioli og loaded fries.
Legg på ei kald pils så er alt komplett!

2  Takk, hanneblindheim
Anmeldt 7. mai 2020 via mobile enheter

Inntok lunsj på dette stedet en torsdag formiddag. Ingen gjester i lokalet da vi kom. Hyggelig betjening, men lite proaktiv den tiden vi var der. Vi måtte be om alt, selv om det etter hvert kom noen få andre gjester. Maten smakte greit, men porsjonene var små. Sentral beliggenhet.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, VacationOslo
Anmeldt 23. februar 2020

Sentral beliggenhet på Sentralbanestasjonen, Østbanehallen. Variert meny med vekt på lokale råvarer. Familievennlig. Hyggelige lokaler. Utmerket service. Vennlig og effektivt personale. Verdt et besøk. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Knut Dag H

Reisende som så på Fjøla, så også på

Har du vært i Fjøla? Del dine erfaringer!