Hyggelig sted på youngstorget

Anmeldt 1. mai 2019
mariahM8095TZ
Oslo, Norge
Lavmål

Flott bar med utrolig potensiale, godt utvalg i diverse drikkevarer. Bare synd at fredagens... les mer

Anmeldt 8. januar 2018
807bj_rnh
Kristiansund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 8. november 2020

Som de fleste andre sier: ikke gå hit. Av alle barer i hele Oslo tror jeg Internasjonalen har byens dårligste service.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, Troontron
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Helt tafatt plass... Elendig service og kjipe drinker. Du finner uten tvil en bedre plass for en fin kveld med venner:) Anbefales ikke!

Dato for opplevelse: juni 2019
2  Takk, Sarntsen
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

På internasjonale kan man nyte noe godt å drikke sentralt på youngstorget. I førsteetasje er baren komplett, og man kan velge mellom et stort utvalg av drinker. Her er det en rolig og hyggelig stemning, som egner seg godt til samtaler over noe godt å drikke. I andreetasje er det dansegulv for de som er interessert i det, og også egen bar med noe mindre utvalg. Eneste minus med internasjonalen er at betjeningen har vært sure og lite imøtekommende nesten hver gang jeg har vært her, så de burde jobbe litt for å bli mer serviceinnstilte. Ellers er det bra, og et fint stopp enten før eller etter en middag i området.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, mariahM8095TZ
Anmeldt 8. mars 2018

Men jeg ble ikke møtt noe hyggelig i baren, så jeg og min søster gikk et annet sted. Vi hadde tenkt å bestille drinker og snacks ved siden av.
Jeg spurte "Har dere noe snacks i baren her, nøtter og sånne ting?"
Damen bak disken så dumt på meg og lo, og sa med streng stemme "Ja, selvfølgelig!"
Jeg tenkte at jeg ikke synes ikke det var en selvfølge siden jeg ikke så noen meny eller skilt om snacks. "Hva har dere da?"
Stolt sa hun vi har "Chilinøtter og peanøtter!".
Måten hun var på i språket fikk meg til å si til min søster Jeg vil gå et annet sted"
Og det gjorde vi, et sted med bedre betjening, gode drinker, fries og oliven.

Dato for opplevelse: februar 2018
3  Takk, theresekri
Anmeldt 8. januar 2018 via mobile enheter

Flott bar med utrolig potensiale, godt utvalg i diverse drikkevarer.
Bare synd at fredagens ‘’bartender’’ kvinnelig sådan ikke evner og møte kundene med en positiv holdning.
Skikkelig sur og gretten, virket ikke som om dette var en blivende plass.
Tror Iphone er viktigere en å varte opp kunder.
Ba om å få tonicen samt sugerør til drinken og da ble vi ikke blidere

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 807bj_rnh