Flott bar

Veldig kjekk og uhøytidlig var. Koselig personale og god drikke. Ligger veldig sentralt i Oslo. Har... les mer

Anmeldt 3. oktober 2020
oleda
Grimstad, Norge
Kult sted

Stilig sted i en annerledes gate midt i Oslo, i Strøget passasjen. Gode varmelamper så man kan... les mer

Anmeldt 18. februar 2020
metannika
Lillestrøm, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Dette er en klassisk bar i travle Oslo. De har en uteplass hvor det er fint å sitt ned. Utvalget på øl er greit

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, StigH424
Anmeldt 2. mai 2018 via mobile enheter

Min kjære å jeg koste oss skikkelig her! Super romantisk, nyyyydelige drinker blandet av en varm og trivelig bartender. Vel verdt et besøk!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Cecilie B
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

På Oslotur med middag først og før konsert i Spektrum var dette et sted verdt å stoppe for en drink i vinterkulda. Den varme Angsten skremte definitivt ikke, og tar gjerne en tur igjen ved en senere anledning. Uteservering i Strøget i februar var helt innafor

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, KariJ2
Anmeldt 9. februar 2018

Dette er et kult sted med et stort utvalg av cocktailer og varme drikker. Hyggelig stemning og blant byens beste Cappuccino! Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, SvetlanaMia
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Aldrig blivet besviken hær, riktigt mysig o skøn miljø, bra musikk, mye kul folk, blandad publikum, strøget ær perfekt før meg, o trives riktigt bra på alla stællen hær. Både tidlig o sent. Blir ofta mye folk om kvelden.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 79mattiasf