“Ufin og nedlatende”

Vurdert som nr. 23 av 77 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ufin og nedlatende ansatt som snakket til oss som om vi var idioter. Fikk ikke app bestilling til å fungere og spurte pent om hjelp

2  Takk, KirstiTreiborg

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Ventet på toget og ville ta en øl. Ikke hyggelig mottakelse, lang bestillingsrutine (selvsagt pga Corona regler) ikke fullt glass med weisbeer. Har vært bedre her før.

Takk, GrandTour15016810174
Anmeldt 6. juli 2021

Tok turen innom en fineværsdag for en sen middag. Bestillte Royal Burger med tilbehør som smakte fortreffelig. God kjøtt og rikelig tilbehør. En av de bedre burgerene jeg har spist i Oslo. Anbefales. Greie priser og hyggelig personale.

Takk, Knut Erik T
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted. QR bestilling fungerte ikke helt. De kom med en og en ting, vi måtte etterspørre flere ting. Dessertmenyen var liten og desserten sto ikke til noe terningkast i det hele tatt. Nedtur.
QR bestillingen var komplisert.

2  Takk, Marixx190479
Anmeldt 1. juli 2021

Hvis du vil oppleve hva er en dårlig og ubehahelig utested i Oslo, er dette stedet for deg! Uprofesjonel folk og dårlig stemning

4  Takk, V5598BOdavidr

Reisende som så på Royal Gastropub, så også på

Har du vært i Royal Gastropub? Del dine erfaringer!