“Godt og moro, i farta”

Kjøkken: Sushi
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

God sushi. Kommer på bånd som fylles fortløpende med ulike retter. Man sitter rundt og kan velge men også be kokken lage det du vil.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, TrailBlazer418338

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig moderne og kul konsept. Rask, god og sunn sushi midt i Østbanehallen, men litt dyre priser. Grei betjening og hjelp man får om man ikke kjenner til konseptet.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Helt under gjennomsnitt sushi og mat.
Ikke så mye smak og lite nyanser mellom de ulike rettene. Lite drikkemeny.
Billig, men altfor lav kvalitet.

2  Takk, Natty1814
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Jeg har hatt med barn på «sushi på bånd» restaurant tidligere, og de synes det er kjempemoro. Vi prøvde oss i dag på en enkel middag og spiste deres tilbud «Regnbue» til en ålreit pris. Servicen er kjapp og enkel, maten snurrer rundt på bånd og kjøkkenet er åpent så man kan se maten bli laget.
God og enkel sushi.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tillabh
YoSushi O, Kundeansvarlig på Yo! Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Hei Tilla,

Takk for din grundig review! :) Håper vi ser deg igjen snart.

Mvh,
Yo!Sushi Oslo

Anmeldt 22. januar 2018

Maten går rundt på "samlebånd" og det er bare å sette seg ned å plukke den maten du har lyst på. Jeg og min datter pleier å gå hit innimellom. Det kan lønne seg å gå hit på mandager om mulig, da de har "blåmandag" hvor alle retter på samlebåndet som går mellom bordet/disken har samme pris (den billigste). Man kan ellers bestille fra en meny om de ikke har det du vil ha på samlebåndet :) En sikker vinner for barnefamilier (men ikke for de aller yngste). Men utenom mandager kan det være litt dyrt :)

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, Camilla T

Reisende som så på Yo! Sushi, så også på

Har du vært i Yo! Sushi? Del dine erfaringer!