“Mangel fullt å kjedelig”
Anmeldelse av Yo! Sushi

Yo! Sushi
Kjøkken: Sushi
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Etter å ha vært der 4-5 ganger de siste mnd er dette erfaring fra de gangene. Siste gangen den 20/12 var de gått tomt for diverse og jeg kunne se stort sett laks i alt. Ingen scampi eller tunfisk i det hele tatt. Disse sushi greiene er lang fra hva sushi er synes jeg. Diverse CERN oster å sauser er litt flaut. Var der sammen med en kokk som var veldig usikker på maten da noen hadde stått fremme lenge. Han spurte han som jobbet med maten å han var hverken kokk eller erfaring fra slik arbeid. Han var fra utlandet å hadde hverken Engelsk eller Norsk som språk. Min venn ville ikke spise mere da han såg hva de gjorde med maten før den ble satt på båndet. Det er dyrt og dårlig kvalitet så han

1  Takk, 130perb

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

God sushi. Kommer på bånd som fylles fortløpende med ulike retter. Man sitter rundt og kan velge men også be kokken lage det du vil.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, TrailBlazer418338
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig moderne og kul konsept. Rask, god og sunn sushi midt i Østbanehallen, men litt dyre priser. Grei betjening og hjelp man får om man ikke kjenner til konseptet.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Helt under gjennomsnitt sushi og mat.
Ikke så mye smak og lite nyanser mellom de ulike rettene. Lite drikkemeny.
Billig, men altfor lav kvalitet.

2  Takk, Natty1814
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Jeg har hatt med barn på «sushi på bånd» restaurant tidligere, og de synes det er kjempemoro. Vi prøvde oss i dag på en enkel middag og spiste deres tilbud «Regnbue» til en ålreit pris. Servicen er kjapp og enkel, maten snurrer rundt på bånd og kjøkkenet er åpent så man kan se maten bli laget.
God og enkel sushi.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tillabh
YoSushi O, Kundeansvarlig på Yo! Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Hei Tilla,

Takk for din grundig review! :) Håper vi ser deg igjen snart.

Mvh,
Yo!Sushi Oslo

Reisende som så på Yo! Sushi, så også på

Har du vært i Yo! Sushi? Del dine erfaringer!