“God lunsj for familien!”
Anmeldelse av Yo! Sushi

Yo! Sushi
Kjøkken: Sushi
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt konsept med mat som kommer på løpende bånd og du velger hvilke skåler du vil ha. Gode retter og bra utvalg! Barnevennlig.

Takk, KF605

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Maten var helt oki. Ikke den beste sushien, kvaliteten på maten var grei. Litt lite smak og mener at prisen er dyr forhold til kvalitet/ produktet

Takk, Kaisa F
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig god sushi og god service. Det var ganske fult i restauranten når vi var der, så vi måtte vente en god stund før vi fikk betjening/betale.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, snipa
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Stedet var helt OK å spise.
Fikk rask service, hyggelig ansatte og her kunne man plukke ut det man ville spise.
Alt kom på et automatisk bånd som gikk rundt.
Det jeg Jeg har spist før har man betalt en fast pris men her var det ut I fra farger på tallerken. Så det ble veldig dyr sushi spising for 2 voksne og 2 barn. Men man var jo ute for å kose seg og man var klar over prisene på det man spiste.

Ligger veldig sentralt og anbefaler å ta en tur innom

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 414kaib
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kald, tørr og uten smak. Dette kunne like gjerne vært kjøpt i dagligvarebutikken, og den smaker bedre.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Back_Force

Reisende som så på Yo! Sushi, så også på

Har du vært i Yo! Sushi? Del dine erfaringer!