“Deilig mat!”

Sushi Og Thai
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hos Sushi og Thai serverer vi eksotisk mat og drikke fra Asia. Alle våre retter tilberedes av de beste råvarer slik at våre spesialiteter vil gi deg den optimale smaksopplevelse. Velkommen inn.
Anmeldt 14. juli 2020

Kjempe godt sushi og thai mat, gjerne på vei hjem fra jobb har aldri blit skuffet, hygelig betjening av og til litt lenger ventetid, men forståelig når alle vil ha mat samtidlig;)

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 376kenh

Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Dette pleide å være min favoritt sushi- og thaimat-restaurant. De siste årene har imidlertid kvaliteten på maten blitt dårligere og dårligere.

Sist gang min mann og jeg bestilte sushi, ble vi skikkelig dårlige. Vi var syke i to hele dager med både oppkast. Da jeg ringte til restauranten for å fortelle om opplevelsen vår, fikk jeg til svar at det var helt umulig og at det nok var min feil at jeg ble syk. Mannen jeg snakket med i telefonen var så uhøflig at jeg til slutt måtte legge på. Istedenfor å legge seg helt flat, endte det hele opp med at jeg ble skjelt ut! Dette er den dårligste kundebehandlingen jeg noensinne har fått.

Det hele endre med at jeg varslet Mattilsynet. Forhåpentligvis blir rutinene endret eller stedet stengt for godt. Vi kommer i alle fall aldri til å kjøpe mat herfra igjen.

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, veronsc
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Kjøpte innbakt svin i chillisaus. Smakte ingenting og tror svinet var kokt ikke fritert. Blir min siste tur hit..

Dato for besøk: mars 2019
Takk, ErikS3831
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Var her og kjøpte litt forskjellig av sushi og vårruller og det var helt greit.
Kjøpte også en boble te med melk, og den var i overkant søt men grei nok.
Alt i alt helt greit

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Tor1978
Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Har kun smakt sushien her og jeg er fornøyd med den. Sushien kunne kanskje vært litt fastere, men smaken er god og de ansatte er hyggelige. De har ingen vegetar thai mat noe som ikke er ideelt for alle. Alt i alt er jeg fornøyd og kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, louisemyhre

Reisende som så på Sushi Og Thai, så også på

Har du vært i Sushi Og Thai? Del dine erfaringer!