“Som vanlig ypperlig pizza”

Peppes Pizza - Karl Johan
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet. Stort lunsjbord hverdager kl. 11.00-15.00. Avdelingen på Karl Johans gate tilbyr møteromsfasiliteter, uteservering og gratis trådløst nettverk.
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Deilig pizza og hyggelig service. Meget sentral beliggenhet. Null stress å spise en pizza hos Peppes. De leverer. Tommel opp.

1  Takk, Kåre Inge S

Anmeldt 25. oktober 2018

Besøkte restauranten en tidlig mandagskveld med mange gjester i restauranten. Ble raskt anvist ledig bord av en hyggelig servitør.
Servitøren tok bestilling så snart jeg var klar. Drikke kom på bordet med en gang. Jeg måtte ikke vente lenge på maten, som var akkurat så god som forventet

1  Takk, Espen R
Anmeldt 6. oktober 2018

bestilte Burger da bra opplevelse på Lillestrøm PP . Meget skuffet . Dårlig brød , svidd ost ,ingen tilbehør selv om det sto menyen . Det etter 40 min. venting. 8 åringen i reisefølget skjønte dette også!
Aldri tilbake .

Takk, asad z
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er mange som tilbyr pizza i Norge til forskjellige priser og kvaliteter. Peppes har holdt på i mange år og er vel ikke den billigste. Imidlertid så må jeg si at akkurat Peppes sin pizza er min favoritt. Karl Johan filialen leverer som de skal. Må vel anses å være flaggskipet så forventningene var høye, men tilfredsstilt. Alt var på stell denne dagen.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Underbemannet dag på jobb, men med Øyvind som servitør går ting så det suser. For en servitør! Stress og full restaurant, men han yter nydelig service og godt humør. Tilbyr det lille ekstra og vi er strålende fornøyde!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, carolinef800

Reisende som så på Peppes Pizza - Karl Johan, så også på

Har du vært i Peppes Pizza - Karl Johan? Del dine erfaringer!