“Seigt biffkjøtt”

Peppes Pizza - Karl Johan
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet. Stort lunsjbord hverdager kl. 11.00-15.00. Avdelingen på Karl Johans gate tilbyr møteromsfasiliteter, uteservering og gratis trådløst nettverk.
Anmeldt 11. juli 2021

Elendig når PEPPES lager pizza med seige kjøttslimser de kaller BIFFKJØTT!
Og dette har skjedd gjentatte ganger da vi har forsøkt Peppes over hele landet.
Nå har vi gitt opp.
Ikke tar de mot klager eller retter opp vårt
inntrykk heller !!!
God bedring til driverne!

Takk, Einar S

Anmeldt 22. november 2020 via mobile enheter

PEPPES ON THE GO FRA CIRCLE K
Pizza var ok, smakte som vanlig tykk pizza. men rømmedressingen ble tømt fra en idun pølsedressing opp i en plastskål. Det var så sykt ekkelt gjort, og det vil skade assosiasjonene vi har til både dressingen deres og pizzaen. Håper ikke dere gjør slik overalt. Anbefaler ingen å kjøpe den!

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, isabelberntsen
Anmeldt 4. november 2020

Pizzaaen virket stekt i fett. Skorpen var ikke sprø men bløt og fettete, det var nesten ingen smak av saus (lagt på for lite?) og bunnen var tynn og smakte av deig.
Peppes var en gang Oslos beste restauranter for chicagopizza men den den tiden er over.
Pluss for godt humør på de ansatte men det redder dem bare fra å få en ener.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, Astuteduggurd
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

To venner på Oslo besøk med lyst på pizza. Servicen var bra, smilende personal som fulgte godt med, var høflige og raske. Velsmakende mat til en grei pris

1  Takk, 483jenst
Anmeldt 5. mars 2020

Mange tilreisende har nok spist her - dette er en grei Peppes-restaurant sentralt beliggende helt nederst i Karl Johans gate. Du får det du forventer, og personalet er hyggelige og greie. Ikke det mest spennende i verden, men god pizza og value for money.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, ole_irgens

Reisende som så på Peppes Pizza - Karl Johan, så også på

Har du vært i Peppes Pizza - Karl Johan? Del dine erfaringer!