“Bursdag på Peppes”

Peppes Pizza - Stortingsgaten
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Ekte amerikansk pizza siden 1970. Hos oss får du pizza tykk eller tynn bunn og deilig topping! Velkommen!
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Feiret 14-års bursdag med 7 personer på en søndag ettermiddag. Hadde bestilt bord på forhånd, så vi gikk forbi køa ved inngangen. Den køa var så lang at flere valgte å gå igjen, isteden for å vente.
Vi fikk et bord for oss selv og ble servert Bursdagsmeny av hyggelige Helga.
Det viste seg at bursdagsmeny var drikke og mer pizza enn vi klarte å spise, for kun kr.148,- pr. pers.
Veldig bra!

Takk, Magne G

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Salaten var kjedelig. Lang vente tid på bestilling og lang vente tid på å få maten lang vente tid på å få betalt og dyrt i forhold til det du bestiller.

Takk, Kjetil S
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hadde reservert bord - fungerte bra. God pizza, og helt std service av betjeningen. Raskt og enkelt

Takk, NarvN
Anmeldt 21. august 2018

Droppet inn for litt pizza på en søndag. Hyggelig personale. Avkommet, som har cøliaki, var svært fornøyd med den glutenfrie pizzaen hun bestilte. Så her scorer Peppes godt på poengskalaen. Eller et middels måltid+.

Dato for besøk: august 2018
Takk, khsyv
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Topp service, god pris for god pizza. Me bestilte pizzabord og fekk med drikke og dressing til ein god pris. Pizzaen vart servert god og varm, og me fekk mange ulike typar.

Dato for besøk: august 2018
Takk, monikasoltveitg

Reisende som så på Peppes Pizza - Stortingsgaten, så også på

Har du vært i Peppes Pizza - Stortingsgaten? Del dine erfaringer!