“Dårlig service”

Peppes Pizza - Stortingsgaten
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Ekte amerikansk pizza siden 1970. Hos oss får du pizza tykk eller tynn bunn og deilig topping! Velkommen!
Anmeldt 31. juli 2021

Sto i 10 minutter og ventet på å få bord. Gikk til slutt inn selv og sa vi satt oss på et bord. 2 ganger sa de at se skulle ta bestillingen straks. Gikk 20 minutter fra vi satt oss til vi fikk bestille, til tross for purringer og veldig få i restauranten. Fikk heller ikke blikkontakt med personalet. Kommer mest sannsynlig ikke tilbake.

Takk, kajsndis

Anmeldt 15. november 2020

Vellykket familiefeiring på Peppes i Stortingsgaten - tross koronarestriksjoner - imøtekommende og hyggelig personale, god stemning, trivelig lokale og selvfølgelig god pizza!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, NinVest
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Peppes Pizza i Stortingsgaten er en fin plass enten for familien eller for vennegjengen. God pizza, hyggelig personale og greit utvalg av mat. Spisefølget mitt ønsket seg litt flere salater å velge mellom, men vi ble da mette alle sammen.

Peppes Pizza er offisiell Møteplass for Veteraner fra internasjonale operasjoner og gir rabatt ved fremvisning av Veterankort eller liknende ID.

2  Takk, JoeranD
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Her var alt til rette for en god pizza. Smittevern, personale og maten var tipp topp. Vi kommer igjen.

1  Takk, birgittes_oyeblikk
Anmeldt 14. juni 2020

Vi var 5 voksne og 3 barn i følget.
Det første som møter oss er en ung kelner som ber oss sette barnevogna innerst/nederst i lokalet (motsatt retning av der vi skulle sitte) , hvorpå damen som står bak disken sier at vi bare kan ta med vogna bort til der vi skal sitte fordi det er plass til den der.
Så begynner den unge kelneren å sette sammen 2 bord for at følget skal få sitte sammen, da blir han irettesatt av en annen kelner som sier at det ikke er lov å sette bordene sammen pga coronareglene med 1 meters avstand.
(Skjønte ikke helt det problemet så lenge vi var i familie/følge for de kunne jo bare ha satt bordene fra hverandre igjen etterpå)
Det som føltes litt ubehagelig var at irrettesettelsen av den unge kelneren skjedde høylytt og rett foran oss som gjester.
Før maten kom spurte vi kelneren om han kunne sette opp døra pga veldig tung luft og veldig varmt i lokalet (ca. 28 varmegrader ute). Kelneren ser på oss med et noe grettent uttrykk og sier: " Jeg kan prøve å se om jeg får det til"
Etter noen minutter får han det til så lett som bare det.
Det handler om måten det blir svart på, uten vennlighet, uten smil og at man føler seg lite velkommen.

Den samme kelneren tar også i mot bestilling og serverte og totalt sett så det ut som han hadde en ganske dårlig dag på jobb.
Spurte om han hadde noe krydder og salt til pizzaen, hvorpå han svarte nei.
Da jeg sa, "har dere ikke salt heller", svarte han: "det er brukt nok salt på pizzaen"
Jeg vil gjerne ha salt sa jeg og da kom han med 2 porsjonspakninger med salt.
Er det kelnerens oppgave å fortelle meg hva som er nok salt etter min smak?

Vi bestilte Pizza med Spicy Chiken og kun 1 person i følget syntes den var god.
Bitte små biter ( mindre biter enn kebabhakket kjøtt) med kylling som mest sannsynlig har blitt krydret med bl.a kanel.
Pizzaen var for lite stekt på den ene halvsiden og det ble nesten som å sitte å tygge på rå deig. Alt i alt så smakte pizzaen mere deig enn fyll - IKKE GODT!!!!!!!
Vi bestilte også en liten pizza med biffkjøtt og barnaise også her ble deigsmaken for dominerende.
Hvis det er dette som er blitt representativ for Peppes Pizzarestaurant så er det absolutt siste gang jeg legger igjen en krone i denne restaurantkjeden.
De fleste gatekjøkkenpizzaene jeg har spist har vært bedre enn dette og det sier mye.

Dårlig atmosfære, lite hyggelig kelner og pizza som ikke falt i smak hos 7 av 8 personer.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, heidi20199

Reisende som så på Peppes Pizza - Stortingsgaten, så også på

Har du vært i Peppes Pizza - Stortingsgaten? Del dine erfaringer!