“Ypperlig mat og service”
Anmeldelse av Niwa

Niwa
Kjøkken: Sushi, Asiatisk
Beskrivelse: NIWA Sushi restaurant og takeaway Hovedinspirasjonen til Niwa er hentet fra Asia. Foruten førsteklasses sushi, vil det bli servert småretter og street food-inspirert mat, som vårrruller, grillspyd og crispy duck. Vi har lagt opp til et sharing-konsept, der gjestene kan dele forskjellige småretter. I tillegg til ulike småretter, skal vi ha flere klassikere på menyen. Hovedvekten vil være asiatisk mat og sushi, men vi legger opp til en cross over-meny med smaker fra hele verden.
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Vi har spist lunch her en rekke ganger og alle har vært like fornøyde hver eneste gang. Maten er nydelig, spesielt crispy duck og servicen er strålende. Anbefales!

Takk, Turfamilien

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Jeg og min datter hadde en utrolig fin middag sammen her. God service og maten var fantastisk. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Stella O
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Innom etter lørdagshandel på CC-Vest. Klar for sen lunch/tidlig middag. Hyggelig ung mann tar bestillingen. Vi diskuterer oss fram til vårrull med kylling til forrett og deler på nigiri med tunfisk, laks og kveite samt maki med stekt kveite og indrefilet (!). Dette er nydelig! Dog dyrt. Herlighetene kom på 569,- men vi kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, KnutM118
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Maten er bra for å være på et kjøpesenter, men holder ikke helt restaurantnivå.
Personalet er hyggelige, men ikke spesielt på.
I smak mangler det lille ekstra som gjør det til en god opplevelse. Prisnivå Ok. Lokalet ok.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Adventures67
Anmeldt 17. januar 2018

Dette må vær et av de beste kjøpesenter sushi restaurantene i Norge !
Topp sushi enten du vil spise der eller take away. Veldig delikat presentasjon og råvarer.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Vibeke V

Reisende som så på Niwa, så også på

Har du vært i Niwa? Del dine erfaringer!