“Bra!”
Anmeldelse av Pho Mai - STENGT

Pho Mai
Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Ganske god vietnamesisk mat + innredning, vurdert fra en vietnamer som er en mat skeptiker.
Noe dyrere enn Vietnam house og fikk litt lite wonton hvor vi fikk bare 3 stk + kjøtt når vi bestilte wonton nudelsuppe. Men ganske god smak i maten.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Mai Tuyet L

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi falt plutselig innom her. Ble tatt i mot av en hyggelig servitør. Bestilte forrett og hovedrett. Kylling med sursøtt saus, sprøsteikt and og biff. Maten var nydelig! Vi kommer igjen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 282christopherb
Anmeldt 28. juli 2018

En varm ettermiddag i sommer Oslo besøkte jeg og min venninne helt tilfeldig Pho Mai. Vi var bare ute etter et lett ettermiddagsmåltid så vi bestilte Sushi og Maki. Vi var de eneste gjestene i restauranten så verken bestilling eller tiden før maten kom på bordet tok veldig lang tid. Maten var det ikke noe å utsette på. Ok kvalitet på sushien og god og sprø maki. Men jeg ble litt overrasket. Siden vi varde eneste gjestene, hvorfor ikke yte litt service? Hva med å spørre hvordan maten smakte? Hva med å spørre om vi ønsket dessert? Mens vi var nesten ferdig med å spise forsvant riktignok srvitøren vår, og det var veldig stille (og varmt) i restauranten selv om det hadde kommet inn et annet par der. Vi ble sittende der etter at vi var ferdig med å spise og etterhvert måtte jeg bare gå for å se om det var noen på kjøkkenet så vi kunne få betale. Da oppdaget jeg at bak disken var det en person jeg ikke hadde sett før, men så opptatt med telefonen at jeg faktisk måtte spørre om å få betale, noe jeg selvfølgelig fikk. Etter at jeg hadde betalt og vi var i ferd med å gå kom vår servitør tilbake og etter lukten hadde han nok vær ute og tatt seg en røyk. Det er jo helt ok selv om det stinker for en som ikke røyker selv, men mer enn 30 minutter? Jeg antar vel at dette var tilfeldig. Det er ofte slik at hvis det er lite å gjøre synker jobbmotivasjonen overfor de få som er der. Er det mye å gjøre går man på et høyere gir og er mer oppmerksom. Men ut fra opplevelsen kunne jeg gitt 4 for mat men i dette tilfellet må det bli en i minus på grunn av at vi følte oss oversett.

Dato for besøk: juli 2018
6  Takk, 340knutj
Tri Quoc T, Kundeansvarlig på Pho Mai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2018

Beklaget, vi er rydde på restaurant de dårlig servitør er slutt. Takk for kommentar fra deres

Anmeldt 8. juli 2018

Spiste Pho Bò Xào og Pho Bò Tái Nam. Begge smakte nydelig og porsjonene var store. Prisen er lav sett i forhold til kvalitet og mengde. Personale var vennlig og imøtekommende. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, smittet
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Vi sjekket opp stedet og ville prøve det. Vi ble tatt godt imot, hyggelig servitør. Maten kom god og varm veldig fort servering andbefaler og prøve dette stedet ^^

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, duy b